החשוד העיקרי : ראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו – ימשיך מעצרו במעצר בית והרחקה מהעירייה עד סוף חודש אפריל


צילומים בלעדיים בפורטל השרון פוסט : תומר דואק

לבית המשפט הגיעו היום שוב דוברת העירייה צאלה וקסמן גונן ומנכלית העירייה אושרת גני גונן, המקורבות לבן חמו. לצידם הופיע גם צרפתי ועמירם מילר שהחליט לראשונה להצטרף לצוות התמיכה. 

יצויין כי אלה הגיעו לתמוך, לאחר ביקורת חריפה שחטפו על היעדרותם הצורמת מהדיון הראשון בהארכת מעצרו. כשהוא לבד מול עדת צלמים, עורכי דינו וצרפתי. 

בן חמו, כבוי, מובס כשעורכי דינו לצידו התחלחל לשמע החלטת בית המשפט : הרחקה מעיריית כפר סבא עד 26/4/2017 ומעצר בית עד 12/3/2017.

בית המשפט קבע כי נאסר על בן חמו להכנס לעירייה או לעסוק בענייני העירייה עד סוף אפריל. צו איסור יציאה מהארץ – דרכונו הופקד ביחידה החוקרת. 

לחברו רפי כחלון קבע בית המשפט – כי ישהה במעצר בית עד 9/3/2017 ואיסור יצירת קשר עם המעורבים למשך 60 יום. 

בפרוטוקל הבקשה למעצר בית ציינו חוקרי המשטרה כי החשוד הייוה חלק מתעשיית שוחד בעיר כפר סבא. בסעיף "העובדות המהוות בסיס לחשד", ציינו השוטרים כי העבירו לידי השופט דו"ח סודי לעיניו בלבד המפרט את החשדות והפעולות הצפויות במהלך שהותו של בן חמו במעצר בית. "מצ"ב חומר חסוי לידי השופט בלבד", הודגש. 

סעיפי העבירה על פי המשטרה כפי שהוגש לבית המשפט
: לקיחת שוחד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים, איסור הלבנת הון. 

השופט קבע מעצר בית מלא עד ליום 12/3, בביתו ברחוב ארלוזורוב 32 בעיר, יותר לבן חמו להפגש עם עורכי דינו בתאום מראש עם היחידה החוקרת, הרחקה מהעירייה למשך 45 יום מיום 13/3. "התייצבות לחקירה, למשפט ולריצוי העונש בכל עת שיידרש". 

איסור יצירת קשר עם המעורבים למשך 180 יום, עיכוב יציאה מהארץ ל-60 יום.

בן חמו יוכל ליצור קשר עם אחיו מיקי ואמו חל מ-4/3, עם בת זוגו אילת יוכל לשוחח מרגע שחרורו. אסור להם לשוחח על החקירה. 

היחידה החוקרת תשקול האם לאפשר לו לשוחח עם המנכלית ועם הדוברת.

בן חמו התחייב להפקיד 50 אלף ש או ערבות בנקאיתשישולמו עד 27/2. התחייבות עצמית בסך 200 אלף שקלים וערבות צד ג’ בסך 200 אלף שקלים שתחתם ע"י אחותו עורכת דין יוכי תורתי.

המשטרה ציינה "אנו שומרים לעצמינו את האפשרות לבקש הרחקה לתקופה נוספת מהעירייה גם אם לא יהיה שינוי נסיבות". 

יצויין כי ערבות צד ג’ לכחלון חתם שי מגד.

השופט עמית מיכלס קבע "לא יעמוד מי מהחשודים בתנאים ייעצר ויובא מחר בשעה 1000 בפני שופט תורן. יפר מי מהחשודים תנאי מן התנאים, או לא ימלא אחר כל התנאים שנקבעו ייעצר ויובא בפני שופט בתוך 24 שעות". 


תגובות

תגובות