הרצליה: ילדי בי”ס גורדון חגגו ט”ו בשבט עם בני הגיל השלישי

במסגרת האירועים לציון ט”ו בשבט, שנערכו בבית הספר גורדון, הגיעו נשים ממועדון גיל הזהב של נווה עמל לביה”ס לפעילות משותפת עם תלמידי כיתות ו’, שכללה דיאלוג בנושא חגיגות ט”ו בשבט במשפחות הקשישים, למידת עמיתים על המסורות השונות של החג ובמה למשתתפים המבוגרים שסיפרו כיצד חגגו את החג מקום המדינה ועד היום. בנוסף, התלמידים הכינו תכנית אמנותית שכללה הכנת עציץ מחומרים ממוחזרים ושי שחולק לשתילה בבתי הקשישים.

בי”ס גורדון מקיים זה חמש שנים את תכנית “ואהבת לרעך כמוך”, שבמרכזה קשר רציף עם מועדון גיל הזהב בנווה עמל, הכולל פעילות משותפת בחגים ובאירועים שונים.

ראש העיר משה פדלון אמר “הפעילות של בית ספר גורדון מהווה נדבך נוסף בפעילות העירונית שלנו המעודדת וגם יוזמת קיום מפגשים ואירועים משותפים, אשר מחזקים את תחושת השייכות והחיבור לקהילה, תורמים לשיפור הקשר בין הדורות ומעשירים הן את הצעירים והן את המבוגרים”.

סגנית ראש העירייה הממונה על החינוך, איה פרישקולניק, בירכה באירוע ואמרה: “אנו שמים דגש מיוחד על שילוב פעילות ערכית לצד תכנית הלימודים בבתי הספר. תכנית ‘ואהבת לרעך כמוך’ של גורדון מהווה מופת של הגשמת מדיניות העירייה לגבי החיבור בין החינוך והקהילה ועל כך הערכתנו”.

מנכ”ל העירייה יהודה בן עזרא, ציין “עיריית הרצליה רואה חשיבות רבה בקיום פעילויות משותפות לילדים ולבני הגיל השלישי, כגון תכנית ‘הקשר הרב דורי’, פרויקט ייחודי שבו גמלאים חוזרים ללמוד בבית הספר ועוד, ובכך תורמים להגברת הקשר, ההבנה והסובלנות בין מבוגרים וצעירים בעיר”.



 

תגובות