אף חבר קואליציה הגיע לתמוך בבן חמו בדיון בבית המשפט להוציא סגנו צביקה צרפתי

בדרך כלל במועצת העיר הם נוהים אחריו, תומכים בכל מילה ובקשה של בן חמו, הם נוהגים ללעוג ולרדת על האופוזיציה וכך במשך שנים. אף לא אחד מעז לצאת כנגדו, להיפך, גיבוי מוחלט מקבל ראש העירייה בן חמו במועצת העיר. 

ברם, בשעתו הקשה, כשהוא לבד בדיון בבית המשפט עם עורכי דינו, חשוד בפרשת שוחד חמורה, נותר בן חמו לבד בדיון שהתקיים השבוע בבית המשפט.

אף לא חבר מועצה מהקואליציה, אף לא חבר מסיעתו, להוציא צביקה צרפתי, לא הגיעו ללוות אותו, לתמוך בו ברגעי השיא, אולי הנוראים ביותר בחייו, כשחברו הטוב ביותר רפי כחלון ועוזרו, שניהם בסמוך אליו על ספסל החשודים לצד השוטרים והחוקרים. 

בן חמו, תמיד מוקף סביבו במקורביו, עובדיו וחבריו, נותר לבד בספסל בית המשפט. אף לא אחד מסיעתו או מהקואליציה יצא בתמיכה פומבית להוציא צרפתי שגם כאמור ליווה אותו. 



לעדכונים נוספים לחצו כאן

חבר סיעתו של בן חמו, דר אמיר גבע :"אני תומך בראש העיר ומייחל בכל לבי כי חפותו תוכח והוא יוכל לשוב ולמלא את תפקידו באהבה ובהצלחה. כמחזיק תיק התרבות אני נהנה משיתוף פעולה ותמיכה גדולה שלו בכל. יחד עם זאת – סברתי כי דווקא מפאת כבודו של יהודה, לא ראוי היה שחברי המועצה ולו גם מסיעתו, יסתובבו במתחם בית המשפט כדי ללוות אותו ברגע כה קשה ולא נעים – למעצר. ראיתי בסגן ראש העיר וממלא מקומו, צביקה צרפתי, נציג נאמן של כולנו ושמחתי מאוד שהוא נמצא שם כדי לתמוך בראש העיר, בעצם נוכחותו".




תגובות