יישר כח לעשרות מעובדי סאנדיסק ישראל שהתנדבו במהלך שנת 2016 לקחת חלק במיזם ׳לקט ישראל׳

עשרות מעובדי סאנדיסק ישראל התנדבו במהלך שנת 2016 לקחת חלק במיזם ׳לקט ישראל׳ – בנק המזון הגדול בישראל, העוסק בהצלת מזון למען הזקוקים לו. הארגון אחראי להעברת עודפי מזון ממקורות מגוונים לעמותות ומוסדות סיוע, באמצעותן מגיע הארגון למאות אלפי אנשים בכל רחבי הארץ עם אספקה של מזון איכותי, בריא ומזין. על פי ״דו”ח אובדן המזון והצלת המזון״, שפרסם השבוע הארגון, בשנה החולפת הושלכו 2.4 מיליון טון של עודפי מזון איכותי וראוי למאכל, כשמחצית ממזון אבוד זה הוא בר הצלה.




לשם ביצוע המשימה מקיים הארגון מגוון רחב של פעילויות להצלת מזון ממגוון מקורות, שבחלקן לקחו חלק במהלך השנה גם עובדי סאנדיסק: קטיף תוצרת טרייה בשדות של חקלאים, איסוף התוצרת החקלאית מהשדות ובתי האריזה, איסוף מזון מבושל ממקורות שונים ואיסוף מוצרי מזון עודפים מהתעשייה. בנוסף להתנדבות העובדים, על כל שעת התנדבות תורמת החברה ובכך מעצימה את השפעתם למען מטרה חשובה זו.

״אין ספק שזהו אחד מהפרוייקטים היותר חשובים אליו מתנדבים אנשי החברה״, אומרת רונית רונן-קרפול, המשנה למנכ״ל. ״מצד אחד יש במדינה צורך הולך וגדל במזון בקרב חלק ניכר מהאוכלוסייה ומצד שני יש בזבוז רב של מזון. אנחנו כחלק ממערך ההתנדבות התומך, מהווים בעצם את החוליה המקשרת בין האוכל שכמעט והולך לפח או להשמדה ובין אלה שבאמת זקוקים לו״.

אודות סאנדיסק

סאנדיסק, מותג בבעלות Western Digital Corporation, מספקת טכנולוגיות אחסון ופתרונות שמאפשרים לאנשים ליצור, להשתמש, לחוות ולאחסן מידע. הפתרונות של סאנדיסק עונים לצרכי השוק המשתנים על ידי אספקה של קו מוצרי אחסון איכותיים, מהירים, חדשניים וממוקדי לקוח. פתרונות החברה נמצאים כיום בלב כמה מה- data centers הגדולים בעולם; ומשולבים בסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים. מוצרי הצריכה של סאנדיסק זמינים כיום במאות אלפי חנויות ברחבי העולם. סאנדיסק מעסיקה בישראל כ-800 אנשים ומשרדיה ממוקמים בכפר סבא, עומר ותפן שבגליל.

אתר:
www.sandisk.com

תגובות