נינט רחמים מונתה למ”מ ראש מטה ראש עיריית רעננה

נינט רחמים מונתה למ”מ ראש מטה ראש עיריית רעננה
 
עם סיום תפקידו של זיו חן, שמילא במהלך שלוש השנים האחרונות את תפקיד ראש מטה ראש העירייה, הודיע בשבוע שעבר ראש העירייה, זאב בילסקי, על החלטתו למנות את נינט רחמים, מנהלת מחלקת התקשורת בדוברות העירייה, לתפקיד מ"מ ראש המטה. רחמים נכנסה לתפקידה בתחילת השבוע ביום א’, 1.1.2017.

רחמים, בת 45, היא תושבת העיר ובעלת תואר ראשון בתקשורת ותואר שני במנהל עסקים. במהלך ששת החודשים, מאז התקבלה לעירייה, הובילה פרויקטים רבים כמנהלת מחלקת התקשורת ורכשה את אמון עמיתיה בארגון. בעברה עסקה בתחום השיווק והתקשורת בחברות גדולות במשק.

זאב בילסקי, ראש עיריית רעננה ציין כי "כמדיניות, אנו נותנים עדיפות לכל משרה חדשה בעירייה לעובדים מתוך הארגון. מדובר בתפקיד מרכזי, שיש בו ממשקי עבודה ענפים עם כל הגורמים בתוך הארגון ועם גורמים רבים מחוצה לו, בתוכם משרדי ממשלה, ארגונים, ועסקים וקשר שוטף עם תושבי העיר. זהו יתרון שעובדת, המכירה היטב את העיר והעירייה, תמלא תפקיד זה. בטוחני שנינט מביאה ידע וניסיון רב, שיסייעו לה למלא את תפקידה בצורה מיטבית ולסייע באתגרים העומדים בפני העירייה בשנים הקרובות לרווחת כל תושבי העיר."

נינט רחמים, ראש מטה ראש העירייה: "אני מודה לראש העירייה על האמון שנתן בי ועל החלטתו לבחור בי לתפקיד החשוב. זוהי זכות גדולה לעבוד עם אישיות ציבורית כמו זאביק בילסקי ואין לי
ספק כי אלמד ממנו רבות. כולי תקווה כי אוכל לתרום בתפקידי לראש העירייה, לארגון ולתושבי העיר ואני מתכוונת להשקיע בכך את כל כולי".


תגובות