כפר סבא: דתיים קיצוניים ריססו שלטי חוצות של זוג בבגד ים בצומת עליה >> לחצו על התמונה לראות כיצד הושחתו השלטים

לרחלי מוחוני יש סטודיו במושב שדה ורבורג לטיפולי טיפוח למיניהם הזוכה להצלחה רבה. רחלי פרסמה שלטי חוצות באמצעות חברת פרסום בחוצות העיר כפר סבא. שניים מהם רוססו לתדהמתה ולהפתעת נהגים אחרים שעברו במקום, הסיבה: זוג מצולם בבגד ים הרגיז מספר דתיים שככל הנראה החליטו לרסס את השלטים.

רחלי מספרת לפורטל השרון פוסט כי היו גם כאלו שאף התקשרו אליה על פי מספר הטלפון שהיה רשום על השלט. “זה התחיל מאמצע נובמבר בפעם הראשונה ולאחר מכן סידרו את השלטים ואז עשו את זה עוד הפעם. התקשרו אלי גם גברים וגם נשים עם כל מיני דרישות הזויות. אחת שאלה אם אני מוכרת בגדי ים…ואז אמרה שהצילום בבגדי ים זה בעיה מבחינתה. הסברתי לה שפה זה לא בני ברק…אחרים שהתקשרו פשוט דרשו שאוריד את זה. היו כמה טלפונים כאלה. מדובר בנזק עבורי ולחברת השלטים וזה השחתת רכוש. מאיזה סיבה?! למה בר רפאלי בשלט חוצות באיילון זה בסדר, ועסק קטן זה לא טוב?! זו כפייה דתית נוראית, הם ממש פוגעים בעסקים, למשטרה אין מה לעשות נגד זה, כי העברתי את הטלפונים אליהם. זה נורא שקומץ קטן של אנשים פנאטיים מנהלים את העיר הזאת!”.

בימים האחרונים שוב הוצב שלט שלמרבה ההפתעה טרם רוסס “אנחנו נמצאים בעידן בו לכל ילד יש מה שהוא רוצה בלחיצת כפתור וכפיה דתית כזו זה לא נראה בעיני ובעיני רבים הגיוני. בסה”כ לא חשפנו איברים מוצנעים, זה בסך הכל שלא תמים לחלוטין המפרסם אשת מקצוע. פשוט חוצפה בעיניי והזוי שלמשטרה אין מה לעשות עם זה. לא הגיוני בעיני שבמדינת חוק אדם יבזוז ויהרוס ולא יקבל את מה שמגיע לו. יש משפט ידוע, דרך ארץ קדמה לתורה, אז דבר ראשון שילמדו לקיים את ההלכות שלהם, כי אי אפשר להתקיים בבריונות במדינה הזאת, נאה דורש נאה מקיים”. 

 

=== ===כך נראה השלט לפני ======


תגובות