חדש במטרופולין: קו אוטובוס ישיר מכפר-סבא והרצליה עד אילת, כולל פיזור מקיף באזורי המלונות בעיר

החל ממוצאי-שבת ה-1 ביולי, תשיק מטרופולין לראשונה בשיתוף משרד התחבורה, קו חדש מאזור השרון לאילת ובחזרה. הקו יחל את נסיעתו בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, דרך מתחם האושילנד בכפר-סבא, ישירות עד אילת. ייחודו של הקו בכך שיאפשר לנוסעים לרדת באופן ישיר בקרבת בתי המלון בעיר, ולבסוף גם במסוף טאבה.

בשלב ראשון ייצא הקו מאזור השרון כל יום בחצות, למעט שישי • הזמנת כרטיסים דרך האתר

לראשונה משיקה מטרופולין קו אוטובוס חדש וישיר מאזור השרון לאילת. הקו החדש, שמספרו 350, יאפשר לנוסעים לרדת בתחנות הסמוכות לאזורי המלונות והחופים בעיר, וכן בתחנה הסמוכה למסוף טאבה.

נסיעתו הראשונה של הקו תתקיים במוצאי-שבת ה-01.07.17 בשעה 23:59. הקו ייצא מהתחנה שבקניון שבעת הכוכבים בהרצליה (ליד תחנת “דלק”), יעבור דרך מתחם האושילנד בכפר-סבא, וייסע ישירות לאילת דרך כביש 6.  

בעיר הדרומית יעמדו לרשות הנוסעים מספר תחנות פיזור, הממוקמות בנקודות מרכזיות בעיר, וסמוכות לבתי המלון הצפוניים והדרומיים, לאכסניות או חופים פופולריים. הקו יסיים את נסיעתו במסוף טאבה.

יתרונו הגדול של הקו בכך שיחסוך לנוסעים עלות הסעה פנימית בתוך אילת בעלות של עשרות שקלים, מאזור התחנה המרכזית ועד בתי המלון או חופי העיר.

לנוסעים בכיוון ההפוך יוצע מסלול זהה הכולל עלייה ממספר תחנות באילת, נסיעה ישירה עד אזור השרון ופיזור בכפר-סבא והרצליה.

הנסיעות בקו החדש תצאנה באוטובוסים חדישים, המאובזרים בטכנולוגיות מתקדמות כמו שקעי USB  ואינטרנט. לרגל השקת הקו, יחולקו לנוסעים בחודשי הקיץ גם ערכות חופשה אישיות, הכוללות כיבוד קל, בקבוק מים וכרית מתנפחת לצוואר. בערכה ימצאו הנוסעים גם מגוון הטבות בבתי עסק באילת, מתחום המזון והפנאי, למימוש במהלך החופשה.

מחיר הנסיעה לכיוון יעמוד על 70  ש”ח בלבד, ואת הכרטיסים ניתן לרכוש דרך אתר החברה או באתר רב קו. עבור הנוסעים המחזיקים ברב קו עם ערך צבור, ניתן לרכוש באמצעותו את כרטיס הנסיעה, וליהנות מההנחה הקיימת ברב-קו על-פי פרופיל הנוסע.

בשלב ראשון תצא נסיעה אחת מדי יום, למעט שישי, מהרצליה לאילת בשעה 23:59. בכיוון ההפוך תצא נסיעה ממסוף טאבה באילת בימים א’-ה’ בשעה 14:00. ביום שישי בשעה 12:00 ובמוצ”ש בשעה 21:00.

ליבנת כהן, מנהלת שיווק וקשרי לקוחות במטרופולין: “החידוש המרכזי של הקו טמון בכך, שלראשונה יתאפשר לנוסעים להגיע באמצעות התחבורה הציבורית עד לפתח בית המלון, ולא רק לתחנה המרכזית, המרוחקת במידה רבה מאזורי המלונות. מדובר באלטרנטיבה משתלמת ונוחה, בעיקר עבור צעירים וסטודנטים, המתכננים את חופשתם באילת. מעבר לכך, אנו מציעים לנוסעי הקו בחודשי ההשקה הראשונים גם קשת רחבה של הטבות ופינוקים למהלך הנסיעה, ולשהות באילת.

זו ההזדמנות להודות למשרד התחבורה על שיתוף הפעולה בהשקת הקו החדש”.

תגובות