אתם תושבי כפר סבא? אתם זכאים להנחה של 20% בגולטיים | משנת 2006
חשיפה בלעדית בפורטל השרון פוסט: החוזה שנערך בין הגולטיים לעיריית כפר סבא בשנת 2006, חושף לכאורה נתון נפלא לתושבי כפר סבא: 20% בשכירת מגרש / משחק או כל שימוש אחר. השאלה היא, האם תושבי העיר מודעים להנחה.

מעיון בחוזה מודגש כך :”הקבלן מתחייב לתת הנחה בגובה 20% לתושבי כפר סבא מהמחירון המלא. הן חד פעמי והן מנויים”. עוד צוין “העירייה רשאית לתת זכות שימוש במתחם לאגודות ספורט או גופים עירוניים ללא תמורה”.

הבוקר התקשרנו למספר הרשום באתר גולטיים – 1-599-599-995, השארנו פרטים ולאחר מספר דקות קיבלנו מענה. על הקו, הייתה שרית, פקידה נעימה שהתבקשה לתת לנו הצעת מחיר לשכירת המגרש בגולטיים לבוגרי י”ב בשעה 2000.

לדבריה, שעה וחצי יעלו לנו 480 שקלים. כאשר ביקשנו את ההנחה המדוברת לתושבי כפר סבא, אמרה שרית בפליאה שמעולם לא שמעה על ההנחה “אין דבר כזה”, אמרה והבטיחה לבדוק ולחזור. אחרי חצי שעה אכן חזרה חביבה אף יותר ממקודם ובישרה: ביררתי ואחה”צ יש הנחה של 5%. התעקשנו על ההנחה של 20% הרשומה בחוזה שעליו חתומים גולטיים והיא אמרה “לא, אין דבר כזה”.

בינתיים, פנה יו”ר ועדת הביקורת, עו”ד יובל לוי למנכ”לית העירייה וביקש לקבל ממנה הבהרות: האם העירייה פרסמה כראוי את ההנחה המשמעותית המיועדת לתושבי כפר סבא. “אודה לקבלת מסמכים שיסייעו להבהרת עמדת העירייה בעניין אכיפת התחייבות חוזית להנחה לתושבי העיר אשר בהסכם חכירה למקרקעי העירייה. על פי האמור בסעיף  22 ב, עמוד 9. מחויב המפעיל במתן 20% הנחה לתושבי העיר, בהנחה ללקוח מזדמן או בהנחה למנויים. התחייבות להנחה לטובת כלל תושבי העיר נמצאת בהסכם שבין העירייה המחכירה, שהיא צד להסכם, לבין המפעיל”.

דורון יהב, מנכ”ל גולטיים מסר בתגובה :”קבוצה של שחקנים תושבי כפר סבא זכאית ל 20% הנחה ממחיר המחירון המלא של גולטיים עם הצגת תעודת תושב או ספח תעודת זהות של השחקנים בקבוצה”.
עוד הוסיף יהב :”חברת גולטיים כפר סבא מקדמת פעילות ילדים ונוער עד גיל 18 .
לאורך כל השנה ובחודשי הקיץ ובחופשות בתי הספר בפרט , גולטיים מציעה מחיר מבצע מיוחד של 15 שח לילד להשכרת מגרש לשעתיים בין השעות 16:00 עד 18:00 בכל יום בשבוע על בסיס מקום פנוי. נדרש מינימום של 10 ילדים. חתימה של ההורים על הצהרת בריאות. מעת לעת עורכת ומפרסמת החברה גם מבצעים והנחות נוספות על פי מדיניותה”.

תגובות