פרסום ראשון: בן חמו הורחק שוב והפעם עד 1/8/2017

המשטרה ביקשה להאריך את הרחקתו עד אמצע אוגוסט, בית המשפט אישר עד 1/8/207. לא עזרו התנגדויותיו של בן חמו באמצעות עורכי דינו, שלא הצליחו לשכנע את בית המשפט לבטל ההרחקה.

לבית המשפט הגיעו חבריו הקבועים של בן חמו ביניהם דוד גבריאלי, פעיל בחירות ותיק של בן חמו בידיהם השלטים “אנו איתך”..

צילום: תומר דואק

ארכיון

בבקשה ציינו חוקרי להב 433 כי “קיים חשש כי בן חמו יפעל לשיבוש פעולות החקירה שעל המשטרה לבצע. נוכח מעמדו הרם, סמכויותיו ותפקידו. קיים חשש כי אם לא יוארכו תנאי ההרחקה הדבר עלול להוביל לשיבוש החקירה המתנהלת ולביצוע עבירות נוספות מול עובדי העירייה וגורמים נוספים בנוגע לנושאי החקירה”.

“מחומר הראיות שהצטבר, כמפורט בדוח הסודי ניתן לומר כי התגבשה תשתית ראייתית איתנה כנגד בן חמו, החשוד בעבירות המיוחסות לו בחלק מהפרשיות. ביתר, אנו בישורת החקירתית האחרונה”.

רפ”ק לירן וקסברגר ורפ”ק גיל ראכלין, נציגי להב 433 אמרו בדיון שהתקיים הבוקר בנוכחות עורכי דינו של בן חמו בבית המשפט השלום בראשון לציון כי מדובר בפרשה חמורה ביותר במסגרתה “מעורב בן חמו בביצוע מגוון עבירות שחיתות ציבורית, לרבות קבלת שוחד, מרמה בנסיבות מחמירות, גנבה בידי עובד ציבור, לאורך שנים, במסגרת תפקידו כראש עיריית כפר סבא”.

“במסגרת החקירה הגלויה נאספו חומרים רבים, נגבו עדויות רבות ונחקרו חשודים רבים והיחידה החוקרת עבדה באופן אינטנסיבי. קיים חשש ממשי לשיבוש חקירה על ידי החשוד וזאת בהתאם למפורט בדוח הסודי ומעצם היותם של מרבית העדים בפרשה כפופים למרותו”.

 צילום: תומר דואק

ארכיון

תגובות