משה נח, הכריז על התמודדותו לראשות העיר בכפר סבא “אלחם על החינוך במקום הראשון”
לרשימת המתמודדים לראשות העיר בכפר סבא, ההולכת ומתארכת, מצטרף גם משה נח, תושב העיר בכפר סבא, יליד העיר, אב לארבעה וסב לשלושה. לשעבר, פעיל בסניף הליכוד בעיר. משה נח יתמודד ברשימה עצמאית.
נח מוכר ואהוד, חביב הבריות, תמיד מפרגן וזוכר לשבח פעילות של אחרים.
משה נח, מנהל פרויקטים, למד קורס מדיני ולדבריו “שוקל להמשיך ללמוד אזרחות”, יש כבר מנהלת קמפיין ויועצת תקשורת. הוא פעיל מאוד ברשתות החברתיות, מגיע לכל ישיבת מועצה ומשתף את הציבור במהלך פעילותו היומית בפייסבוק.
“אני מגיע לכל ישיבת מועצה”, הוא אומר בראיון ראשון ובלעדי לפורטל השרון פוסט “אני נמצא בכל פעילות, עושה ימים כלילות למען התושב. תושבים מתקשרים אלי גם בשעות הקטנות של הלילה, במיוחד קשישים אם יש להם נזילה של מים או שהם שומעים רעשים וכל מיני. יש לי אהדה גדולה מתושבי כפר סבא בשכונות, במרכז העיר וכמובן בירוקה”.
מה דעתך על מועצת העיר הנוכחית, חברי המועצה, התפקוד שלהם?
“צריך לדעתי להחליף את כל הקואליציה, את היועץ המשפטי, הגזבר, וכמובן את צביקה צרפתי שקורא לעצמו סגן, אי אפשר לנהל ישיבה בבריונות”.
מה הסלוגן שלך?
“הכל למען התושב. נקודה. אלחם על החינוך מקום ראשון, על הקשישים ועל זוגות צעירים. נוער, גנים, חניות”.
יש לך רשימה ?
“כמובן כרגע אני לא מפרסם את השמות ברשימה”.
מה דעתך על שאר המתמודדים לראשות העיר ?
“אין לי בעיה איתם. יש לי בעיה רק עם רפי סער. קודם כל, איפה הוא היה שנתיים וחצי?! הוא בכלל תושב כפר סבא? אולי רק מעכשיו. אני מדבר על שורשים. הנכדים שלי זה דור חמישי. אם הוא ייבחר אולי הוא יהיה חבר מועצה, לא יותר ואני יודע בדיוק מי עומד מאחוריו. אם אשכנזי היה מתמודד הייתי מוריד את ההתמודדות שלי. או סיטבון”.
מה המצב העיר לדעתך ?
“בושה וחרפה. העיר מטונפת, מלוכלכת, גזם לרוב, לכלוך, צואה של כלבים, חנויות נסגרות בגלל הקניונים”.
חניה?
“אפשר לעשות חניות תת קרקעיות וגם בקומות, אפעל ליותר חניות בחינם לתושבי כפר סבא, כפר סבאים יחנו חינם”.
תפעל להורדת הארנונה?
“הארנונה בכפר סבא גבוהה מאוד בעיר ואני מבטיח לבטל את הארנונה בטייס אוטומט, זאת אומרת, עד %3 אפשר להעלות כל שנה ואני מתכוון להוריד. לא חסר כסף בקופה, אפשר ורצוי להקל על התושבים. יש כאן תושבים נהדרים וטובים בעיר”.
למה אתה חושב שיבחרו בך ולא בשאר?
“אני חמש דורות בעיר, עבדתי גם במאפיית הדר כנער וגם במאפיית זהר, רק הוותיקים זוכרים את זה. הכל היה פה פרדסים בתקופה שהייתי ילד, לולים, ואני לא מתבייש לומר שניקיתי לולים כי המצב לא היה טוב, לפני 45 שנה. אני מכיר את כל הוותיקים של כפר סבא, אני אוהב את העיר, חי אותה, נושם את העיר, מכיר כל אבן. בשכונות המזרחיות – אני אפתח אותן ואדאג לתושבים. אני לעולם לא אשכח מאיפה באתי. אני מקווה מאוד שייבחרו בי”.
מה הסיכוי שלך, לדעתך ?
“בינוני עד גבוה. אני רואה את התגובות והתמיכה של האנשים וזה מדהים. מרגש. אנשים מכירים אותי מההתנדבות ב’לתת’, כל משפחה שאין לה, דאגתי להם”.
משה נח. “יש לי סיכוי”

תגובות