לא תאמינו מה השוטר הזה עשה לקטינות, עד שהוא נתפס. היום הוגש נגדו כתב אישום >>

פרסום ראשון בפורטל השרון פוסט: הנאשם המתגורר באריאל הוא שוטר במשטרת ישראל. בדרגת רס”מ. מתחילת שנת 2010 לערך ועד לחודש יולי 2014 שימש הנאשם כמש”ק אריאל במרחב שומרון של משטרת ישראל. במסגרת תפקידו, בא הנאשם במגע תדיר עם תושבי האזור והעיר אריאל בפרט, ובין היתר, נהג הנאשם להרצות בפני ילדים בבתי ספר ובגני ילדים בנושאים שונים, לרבות בנוגע לזהירות בדרכים ופעילות משטרת ישראל.

מדי שנה, בחודשי חופשת הקיץ, נוהגת משטרת ישראל לקיים במספר מוקדים ברחבי הארץ קייטנה לילדי השוטרים, בגילאי גן ובית ספר יסודי. הקייטנה מופעלת, בין היתר, על ידי שוטרים, ובמסגרתה נערכות פעילויות שונות לרווחת הילדים. אחד מהמוקדים בהם התקיימה קייטנה שכזו היה בעיר אריאל, שם מנתה הקייטנה כ- 50 ילדי שוטרים . הנאשם, במסגרת תפקידו, שימש כמדריך בקייטנה שנערכה באריאל.

הנאשם ניצל, בין היתר, את תפקידו כמדריך בקייטנה ואת תפקידו המשטרתי כדי לבצע מעשים מיניים בקטינות, כבנות 6-7 שנים, בהזדמנויות שונות ובמועדים שונים, הכל כפי שיפורט להלן.

בנוסף, בהזדמנויות שונות ובמועדים שונים, ניצל הנאשם אף את היכרותו הקרובה עם תושבי העיר אריאל וילדיהם – כפועל יוצא מתפקידו כמש”ק שיטור קהילתי, כאמור – וביצע בקטינות כבני 6-8, תושבי העיר אריאל, מעשים מיניים, בהזדמנויות שונות ובמועדים שונים.

אישום ראשון

א’ הינה קטינה כיום בת 15, תושבת העיר אריאל. בין הנאשם לבין אביה של א’, שוטר במשטרת ישראל אף הוא, נרקמו יחסי חברות, בין היתר, לאור היותם עמיתים לעבודה.

במהלך חודשי הקיץ של שנת 2010, בהיותה תלמידת כיתה א’, כבת 7, שהתה א’ בגפה בפארק בעיר אריאל, בו התקיימה אותה עת פעילות תרבות עירונית. בפארק פגשה א’ את הנאשם – המוכר לה מעצם היותו שוטר, מכר של אביה, וכן כמדריך בקייטנת ילדי השוטרים, בה השתתפה – אשר שהה אף הוא במקום, יחד עם ילדיו הקטינים.

אותה עת התקיימה בפארק הצגת ילדים בה צפתה גם א’. בשלב מסוים, בתואנה כי כך תטיב לראות את ההצגה, הציע הנאשם לא’ להושיבה על ברכיו.

הנאשם הושיב את א’ על ברכיו ואחז בה במותניה. בשלב מסוים, בעיצומה של הצפייה בהצגה, כשמסביב המון רב, הוריד הנאשם את שתי ידיו לעבר פלג גופה התחתון של א’, הכניס את ידיו אל מתחת למכנסיה ותחתוניה והחל לגעת באיבר מינה, שלא בהסכמתה.

הנאשם המשיך לגעת באיבר מינה של א’, מתחת לתחתוניה, ברצף, משך דקות ארוכות, כמעט לאורך משך ההצגה כולה, וחדל מכך רק עם סיום ההצגה. בנוסף, במספר הזדמנויות שונות ובמועדים שונים, שאינם ידועים במדויק למאשימה, לפני ואחרי האירוע שהתרחש בפארק, עת פגש הנאשם את א’, הוא נהג להושיבה על ברכיו, ואז הכניס את ידו אל מתחת למכנסיה ותחתוניה ונגע באיבר מינה, בניגוד לרצונה.

אישום שני

ב’ הינה קטינה  בת 14. תושבת העיר אריאל. במהלך חודשי הקיץ של שנת 2010, התקיימה בעיר אריאל קייטנה עירונית, בה השתתפה גם ב’, שהייתה כבת 7 אותה עת.

באחד מימי הקייטנה, בבריכת העיר, הוזמן  הנאשם – בתפקידו כמש”ק שיטור קהילתי – להעביר לילדי הקייטנה סדנא בנושא ‘בטיחות בדרכים’. לשם הדגמה, השתמש הנאשם באפודים צהובים זוהרים, שהביא עמו מראש לצורך ההדרכה.

במהלך הסדנא, לשם ההתנסות, לבשה ב’ את אחד האפודים. בשלב מסוים, הנאשם, אשר ישב בסמוך אל ב’, הכניס את ידיו אל מתחת לאפוד אותו לבשה ב’ ונגע בפלג גופה העליון, למשך מספר דקות, שלא בהסכמה.  

אחת ממדריכות הקייטנה הבחינה במעשה ודיווחה על כך על אתר לאביה, מתנדב משטרה לשעבר. בו ביום העביר האב את הדיווח לפקד א.מ. , קצין מניעה והסברה במחוז ש”י של משטרת ישראל, אותו הכיר מהתנדבותו במשטרה, וזה העביר הדיווח למפקדיו.  

אישום שלישי

בין החודשים יוני – אוקטובר של שנת 2015 נערכה חקירה נגד הנאשם במחלקה לחקירות שוטרים, בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים. במסגרת החקירה, נגבתה אף גרסתו של פקד א.מ. , קצין מניעה והסברה במחוז ש”י של משטרת ישראל, לו נמסר דיווח על אודות האירוע המפורט באישום השני. 

עם היוודע הדבר לנאשם, גמלה בלבו של הנאשם החלטה להזיק לקצין המשטרה, וזאת כנקמה על מעורבותו בחקירה. לצורך כך, פנה הנאשם אל רשויות מס הכנסה ודיווח על עבירות מס שלכאורה מבוצעות בעסק אשר בבעלות אשתו של קצין המשטרה. בעקבות דיווח זה הגיעו חוקרי מס הכנסה אל בית העסק.  במעשיו האמורים לעיל הטריד הנאשם את המתלונן בנוגע להודעה שמסר המתלונן, בחקירה על פי דין.

אישום רביעי

כמדי שנה בקיץ, במהלך חודש אוגוסט 2013 – בימים 18.8.13 ועד 21.8.13 – התקיימה בעיר אריאל קייטנת קיץ לילדי השוטרים, בה שימש הנאשם, גם הפעם, כאחד המדריכים בקייטנה השתתפה גם ג’, קטינה ילידת אפריל 2006. 

ביומה האחרון של הקייטנה, ביום 21.8.13, התקיימה פעילות מחוץ לעיר אריאל, ולצורך כך הוסעו ילדי הקייטנה באוטובוס, בליווי המדריכים, לרבות הנאשם עצמו.

בתום הפעילות, במהלך הנסיעה חזרה אל העיר אריאל, בשל העובדה שלא נותר מקום ישיבה פנוי באוטובוס, הציע הנאשם לג’ – שהייתה אותה עת כבת 7 – להתיישב על ברכיו, והיא נעתרה.

במהלך הנסיעה – בעודה ישובה על ברכי הנאשם, כאמור – מסר הנאשם לידי ג’, לבקשתה, את מכשיר הטלפון הנייד שלו, כדי לשחק באמצעותו במשחקי מחשב. בעוד ג’ שקועה במשחק בטלפון הנייד, כאמור, ובעוד האוטובוס מלא מפה לפה, אחז הנאשם במותניה, ובשלב מסוים, החל להוריד את ידיו אל עבר פלג גופה התחתון, הכניס את ידיו אל מתחת למכנסיה ותחתוניה של ג’ ונגע באיבר מינה, שלא בהסכמתה.

לאחר זמן, משחדל ממעשיו, פנה הנאשם אל ג’ וניסה לגרום לה לחשוב כי המעשה אירע בעטיה, תוך ששאל אותה: “למה הזזת לי את זה מהמותניים לפיפי שלך?”. בתגובה, שללה זאת ג’ והשיבה לנאשם: “מה פתאום, אתה הכנסת את זה”. הנאשם מצדו שב ואמר “לא, זו את”. 

בהזדמנות נוספת, במהלך הקייטנה,  בעת  אחת מארוחות הצהריים שהתקיימו בקייטנה, הושיב הנאשם את ג’ על ברכיו ושוב נגע באיבר מינה, מעל לבגדיה, בניגוד לרצונה. בתגובה, אמרה ג’ לנאשם: “בועז, זה לא נעים לי”.  בנוסף, בשתי הזדמנויות שונות, במהלך הקייטנה, בתאריכים אשר אינם ידועים במדויק למאשימה, חיבק הנאשם את ג’ חיבוק בעל אופי מיני, במהלכו הצמידה אל גופו ונגע בחזהּּ, מעל לבגדיה, שלא בהסכמתה. בתגובה אמרה ג’ לנאשם כי התנהגותו אינה נעימה לה וכי הוא חונק אותה, אך הנאשם התעלם מדבריה והמשיך בשלו.

לא ברור מדוע נותר חופשי השוטר עד הגיעו למעשה חמור מאוד נוסף, השנה.

אישום חמישי

במהלך חודש אפריל 2017, נסע הנאשם לבריכה העירונית באריאל , יחד עם ילדיו הקטינים …. ו ד’, ילידת חודש מרץ 2011. 

בסיום השהות בבריכה, נכנס הנאשם יחד עם ד’ אל אחד מתאי ההלבשה שבמלתחות הבריכה. הנאשם נעל את דלת תא חדר ההלבשה והחל לשוחח עם ד’, משך זמן מה. בשלב מסוים, פשטה ד’ את בגד הים שלבשה ונותרה עירומה. במהלך השיח ביניהם ביקשה ד’ מהנאשם כי יראה לה את איבר מינו. הנאשם, לאחר ששוחח עמה על כך, השיב בחיוב. או אז, משכה ד’ את בגד הים אשר לבש הנאשם וחשפה את איבר מינו. מיד לאחר מכן, הורה הנאשם לד’ כי לא תספר לאיש על אשר אירע. בסמוך לאחר מכן, עובר ליציאתם מתא ההלבשה, הושיב הנאשם את ד’ – שהייתה עירומה – על ברכיו, השכיבה מעט לאחור והלביש אותה בבגדים. בסיום, יצאו השניים מתא ההלבשה אל רחבת הבריכה.

המשטרה הגישה בקשה למעצרו של השוטר עד סוף ההליכים.

 

 

 

 

 

______________________                                                  

תגובות