כפר סבא בוחרת הנהגה חדשה: ואלו המתמודדים לראשות העיר בבחירות שיתקיימו באוקטובר 2018

הבחירות לראשויות המקומיות בארץ יתקיימו בעוד שנה וחודשיים. בערים רבות אחרות כבר החל המירוץ לראשות העיר. בכפר סבא, בשל פרשת השוחד הנחקרת ביחידת להב 433, מרחפת עננה כבדה וסימני שאלה רבים על כל נושא הבחירות.

אם הבחירות יתקיימו במועדן ולא יהיו בחירות פנימיות בתוך תקופה קצרה אלו יהיו המתמודדים לראשות העיר בכפר סבא: עו”ד יובל לוי, עו”ד איתן צנעני, שאול דור, ממה שיינפיין, רפי סער, עילאי הרסגור הנדין, משה נוח, אורן כהן ויהודה בן חמו בסימן שאלה גדול. קרוב לוודאי שגם נציגים ממפלגת העבודה יעמידו עצמם לראשות.

בתוך תקופה קצרה מאוד אנו מתעתדים לראות נוכחות מוגברת בעיתונות המקומית של חברי מועצה שבקושי פתחו פה במהלך הקדנציה. לפתע תוכלו לראות אותם יוזמים, מובילים, מגיבים וכדומה. ככה זה כל תקופת בחירות. גם כאלה שלא שמעתם עליהם ורוצים להיות ראש עיר. גם אותם תראו פתאום מבליחים ומופיעים תחת כל עץ רענן, אירוע וכתבה.

בשנת 2003, היו כאן 9 מתמודדים על ראשות העיר, כאשר ולד פינה מקומו ופרש. גם בבחירות באוקטובר 2018 צפויים להיות מתמודדים רבים – הכל פתוח וכל מתמודד בטוח שעם קצת מאמץ, הופעה נאה ומילים מכובסות, הכסא המיוחל בכיס שלו.

אז הנה לפניכם באתר השרון פוסט, בחשיפה ראשונה בהחלט שמות מוכרים וחדשים שטרם שמעתם עליהם בהקשר התמודדות על ראשות העיר:

עו”ד יובל לוי עשה דרך ארוכה מאז ימיו כיו”ר ועד ההורים בבית הספר שובו, עת נבחר עם מנדט אחד למועצה. בקדנציה הבאה כבר שילש כוחו וכיום עם 3 מנדטים הוא יתמודד לראשות העיר עם מנגנון חזק של תומכים ופעילים ההולכים איתו בנאמנות זו קדנציה שניה. עו”ד לוי מכהן כיו”ר האופוזיציה בכפר סבא, יו”ר ועדת הביקורת ועתיר מאבקים שניהל עבור ההורים מול הנהלת העירייה. לוי היה המתמודד היחיד בבחירות האחרונות שגרף אחוז גבוה מהקולות שאיבד אז בן חמו והיה בבחירות האחרונות לפני 4 שנים, האופציה בעלת הסיכויים הגבוהים ביותר לגבור על בן חמו-  כך לפי אחוז הקולות שקיבל.

עו”ד יובל לוי. יו”ר האופוזיציה

עו”ד איתן צנעני, מצטרף למירוץ ויתמודד לראשות העיר בכפר סבא. צנעני, מכהן זו קדנציה שנייה כסגן ראש העיר בתואר, ממונה על תיק התפעול הכולל את המוקד העירוני ושרות לקהילה וכן על הפארק. חבר ועדת מכרזים וחבר ועדת תכנון ובניה. סגן יו”ר ועדת חינוך וחבר בוועדות נוספות. צנעני הוא עורך דין עצמאי המתעסק בתחום המסחרי אזרחי. לזכותו ניתן לייחס את הקמת התיכון הדתי “תורה ומדע”, הובלת משיכת תכנית המיתאר השנויה במחלוקת, ושדרוג השרות לציבור במוקד העירוני.

צנעני משמאל. לצד מבקר העירייה. צילום: תומר דואק

שאול דור, יו”ר ההסתדרות בכפר סבא, בעשור האחרון מצטרף אף הוא למירוץ. דור פעיל למען זכויות עובדים ומוערך מאוד בקהילה. מדי שנה מקיים דור טקסי אזכרה לנופלים. ניהל מאבק עיקש למניעת פיטורי הרב הראשי של כפר סבא, הרב אברהם שלוש.

שאול דור עם הרב שלוש

עוד יתמודדו גם רפי סער, ממה שיינפיין, עילאי הרסגור הנדין, הליכוד יעמיד מועמד וכן גם נציג העבודה.

תגובות