אלפים ליוו את רמי פייג למנוחת עולם. רעייתו בלה ספדה לו בכאב רב “הלב מתפוצץ מכאב”

עיתון ירוק רשת מקומונים בשרון בסיקור מרגש מהלווייתו של תושב כפר סבא שטבע למוות השבוע, רמי פייג.

כתב וצילם: ד.ב.א

יותר מ 2000 איש ליוו השבוע למנוחות עולמים את אל”מ רמי פייג, בבית העלמין מנוחה נכונה בכפר-סבא, עיר מגוריו. רמי שבעוד שלושה חודשים היה אמור לחגוג 50 מצא את מותו באופן טרגי, בלתי נתפס כשטבע בחוף הבונים ביום שבת אחה”צ מול משפחתו. רמי ומשפחתו הגיעו לחוף הבונים ורחצו בים  ונהנו ממש רגע לפני ההתקפלות הביתה נכנס רמי עם בנו לים לטבילה אחרונה לפתע זרם חזק מאוד משך את רמי ובנו לתוך הים בתושייה של אבא הצליח רמי לתפוס את בנו ולהדוף אותו לכיוון החוף  ובכך ניצל הבן מטביעה רמי נעלם בים ולאחר רגעים שנראו כנצח  הצליחו למשות אותו לחוף והחלו פעולות ההחייאה שנמשכו חצי שעה  צוות מד”א שהגיע עם אמבולנס 4×4 המשיך בפעולות אך נותר להם לקבוע את מותו לפני אישתו וילדיו .

בתו הגדולה קיבלה את הבשורה המרה בטיול חברות לסיום התיכון בברצלונה ומיד שבה ארצה . רמי פייג היה מטאור במלא מובן המלה. רמ”ח אלקטרוניקה ביחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין, בקהילת ההייטק של החיל, בדרגת אל”מ. רמי זכה  בפרס חתן ביטחון ישראל על חדשנות טכנולוגית, ותרומה חשובה לביטחון המדינה. כשהשתחרר הקיים את חברת   HAILO ומנכ”ל אותה  ובעבר בכיר ביוניספקטרל לגיוס הון ושותף בקרן JVP   . רמי הצליח לגייס 7.5 מיליון דולר לחברה לעתידה נראה מבטיח

.

חבר ילדות של רמי, דני אנג’ל  סיפר לירוק “יחד גדלנו מגיל חמש ברמת אביב, מאז לא נפרדו דרכינו. זוהי חברות חזקה לאורך שנים, עם אדם שתמיד תמך ועזר בכל. הוא היה מין סוג של גאון  . למד תחילה בביה”ס להנדסאים וכן למד בטכניון. התקדם בצבא ובכל תחום שעסק בו הצטיין. לפני 3 שנים השתחרר  מצה”ל ופנה לעיסוקי הייטק שגם בהם עשה חיל. ניגנו יחד על גיטרות בכל מיני אירועים, והשתתפנו בלהקות נגינה עם חברים. יחד חגגנו על בירה, יחד בילינו בכל הזדמנות, חבר של אמת הוא היה . רק עכשיו התחיל לחיות כמו שצריך אחרי השחרור, עם אשתו הנהדרת בלה. קשה לדבר על רמי כמי שהיה, אי אפשר לשכוח איש כזה.

צילום: ד.ב.א

בדברי ההספד של רעייתו בלה, שאותם  נשאה בכאב עמוק, ובמלים נרגשות מלאות השראה, אמרה שרק הדמיון יכול לחוות אושר כזה לחיות עם אדם כמו רמי. זוהי אהבה חלום הממלאת את כל הגוף, והלב מתפוצץ מכאב. אהבה כמו בסרטים הייתה לנו, תקופה הכי יפה שיש בחיים. כן, רמי, יש לי אותך עמוק בתוך הלב, הספידה בלה תוך בכי קורע לב. אתה משאיר לנו מורשת של כבוד, הערכה ואופטימיות. אני מאחלת לכולם לחוות אהבה כזאת כמו שלנו, לכולכם האלפים שבאו ללוות את רמי שלנו בדרכו האחרונה.

הבן איתמר אמר בדברי ההספד – הלוואי ואהיה כמוהו, כמו שהוא היה.

רמי השאיר אחריו שלושה ילדים מנישואיו הראשונים לגילה, איתמר, אילה ויונתן, הורים, אח ואחות ואת רעייתו בלה. בספטמבר הקרוב יום הולדתו ה 50. כל-כך צעיר מכדי לסיים עשייה עצומה כל כך , שחלקה רק בהתהוות, חלקה בעברה העשיר מאד, ורובה עדיין לפניו, עם עתיד מזהיר של הישגים בתחומי עיסוקיו.

יהי זכרו ברוך.

 

 

 

תגובות