איך לבחור מבין שלל גני האירועים בשרון?

לרגל אירוע מתקרב, קיימת התלבטות גדולה – היכן לערוך את האירוע. אירועים חשובים כבר פחות נהוג לקיים באולמות קטנים. גני אירועים בשרון מהווים בחירה הרבה יותר מוצלחת. אך עדיין, אין בכך כדי לענות על השאלה – איך לבחור מבין שלל גני האירועים הקיימים באזור השרון? אספנו כמה כללים שיעזרו לכם לבחור.

בהתאם למספר המוזמנים

נקודה חשובה שעמה כדאי להתחיל היא עד כמה גדול האירוע שלכם. לא כל גני האירועים יתאימו לעריכת אירועים קטנים יחסית. מצד שני – כאשר מדובר באירוע גדול מאוד מבחינת מספר המוזמנים, אסור לבחור בגן שלא יוכל להכיל בנוחות את כל האורחים שצפויים להגיע. בקיצור: נסו להימנע הן מדלילות הקהל והן מצפיפותו.  

ודאו שיש רישיון

אל תהססו לבקש מסמכים שיעידו על כך שהגן שנראה לכם מרשים כל כך אכן מנוהל בכפוף לרישיון עסק. רישיון כזה מעיד על הפעלה תקינה ועל עמידה בקריטריונים של איכות ובטיחות. אגב, גני אירועים שפועלים ללא רישיון עלולים להיסגר ללא כל התראה, ובעליהם עלולים פשוט להיעלם מהשטח.

עד כמה הגן נראה מרשים

לאחר שתשוטטו להנאתכם במספר גני אירועים בשרון, תיטיבו לדעת שלא כולם נראים אותו הדבר. יש גנים שאינם נראים מיוחדים, ואילו אחרים – מרשימים מאוד. יש כאלה שבהם ניכרת השקעה בכל הפרטים הקטנים: בתפאורה, בגננות, בכל מה שהופך את האירוע למצוין. אם הגן אינו נראה מרשים, כדאי שתמשיכו לחפש.

המלצות שקיבלתם

אל תהססו להיעזר בהמלצות. המלצות יכולות להיות כאלו שקיבלתם מחברים, אבל אפשר בהחלט להתייעץ גם ברשתות החברתיות. פייסבוק, טוויטר, לא משנה באיזו רשת אתם נוהגים לגלוש, חפשו חוות דעת וכך תגיעו למקומות הנכונים. גן אירועים בשרון שמקבל חוות דעת חיוביות בדרך כלל לא יאכזב. רוצים להרגיש ביטחון מלא בבחירתכם? יש עוד מספר כללים אחרונים שנרצה להוסיף עבורכם.

חוויה, התרשמות ושירות

ראיתם צילומים של גן אירועים? הגעתם לגן כדי להתרשם? שימו לב למה שהלב שלכם אומר. שימו לב מהי החוויה הפנימית שלכם – עד כמה אתם מרגישים שזה המקום בשבילכם? אם משהו בפנים אומר לכם שגן האירועים אינו מתאים – זה ככל הנראה נכון. אם משהו בפנים מתאהב בגן, בדרך כלל התחושה הראשונית לא תטעה אתכם.  

שוחחו עם המנהל או עם מנהל האירועים. התרשמו מחוויית השירות שאתם מקבלים. בקשו להיכנס למטבח, לשוחח עם השף. אם גן האירועים יפה אך צוות העובדים אינו מנוהל היטב – אתם עלולים להתאכזב. אך עם מנהל אירועים מקצועי, עם צוות עובדים מסור ועם חוויית שירות חיובית, הצלחת האירוע שלכם מובטחת.

 

 

תגובות