תנו כבוד לאלון, עידן, מאיה ויעל מביה”ס בן גוריון בכפר סבא שפתחו שולחן, מכרו לימונדה וגייסו כ-600 שקלים למשפחה מעוטת יכולת
מגיע יישר כח וכבוד גדול לילדים המדהימים שבתמונה: אלון, עידן, מאיה ויעל מבית הספר היסודי בן גוריון בכפר סבא. הילדים העולים לכיתה ד’, החליטו ליזום מכירת משקה קל לימונדה תפוזים וכדומה בכדי לסייע למשפחה עם ילדים העולים לבית ספר. המטרה: רכישת תיק וציוד בית ספרי חדש.
לאחר מספר ימים הצליחו הארבעה לגייס קרוב ל-600 שקלים.

יש לציין לשבח את חנות להיט בראש בכפר סבא במדרחוב ירושלים. בעל המקום תרם עוד הנחה של 20%. יישר כח מגיע גם למעצב השיער, שחר מלכה בעל מספרה שרכש ללקוחותיו שתיה כדי לסייע לילדים להגדיל הכנסות. פיצה זיגי אפשרה לילדים לאחסן במקררים את השתיה.

הילדים מבית הספר בן גוריון בכפר סבא, אספו כסף לטובת משפחות מיעוטות יכולת
אחת האימהות של הילדים סיפרה לאתר השרון פוסט, כי הילדים התרגשו מאוד במהלך איסוף הכספים “הילדים התאמצו מאוד ועשו גם שיווק בשכונה הכולל שלט מושקע וכדומה. הם הציבו דוכן שהביאו מהבית ברחוב ירושלים וקנו בלונים ומפה בכדי שהדוכן ייראה נעים ומזמין. הם ישם שם מספר שעות כל משמרת. אנחנו ההורים מאוד מאוד גאים על החשיבה והיוזמה. מה שחשוב היה להקנות להם ערך על התרומה והסיוע למשפחה – כך הם למדו כמה עולה תיק וכל שאר הפריטים”.
את התרומה העבירו הילדים ליו”ר מרכז החסד מהלב אירית מרק שניתבה את הכסף למשפחה מיעוטת יכולת.
============================
כמה כיף #שבתבכיף (5.8)
החל מהשעה 10:00: מתנפחים לילדים ? 🙂 קניון ג’י כפר סבא
הכניסה חופשית!

תגובות