ממשיך דרך: ההורים הכירו בחיל השריון והבן תום בן שפר ממשיך דרכם כמפקד מחלקה בגדוד 74

לתום בן שפר מנתניה יש קשר חזק לחיל השריון המושרש עמוק במשפחתו. אביו של תום, וגם דודו שירתו ולחמו בחיל בו תום משרת כעת כמפקד מחלקה בגדוד 74, והוריו אף הכירו במהלך שירותו של אביו.

בתחילה התגייס תום לחיל האוויר ואף היה בקורס טיס במשך שנה, אך הבין כי מקומו הוא בחיל השריון, ואף יצא לקצונה במסגרת החיל. ״ידעתי שחשוב לי לצאת לקצונה״ אומר תום. ״ידעתי שלט משנה איפה אני אהיה חשוב לי לשרת בשירות משמעותי ולהיות מפקד, אני מאוד שמח שיצא לי לעשות זאת במסגרת חיל השריון״ הוא מוסיף.

אביו של תום קיבל באחרונה דרגות סא״ל במילואים, כך שהקריירה הצבאית היא לא משהו זר במשפחתו. ״אני עוד לא חושב על זה״ אומר תום בצחוק ״אבל אני בהחלט אוהב את המסגרת הצבאית ואת המקום שזה נותן לי. אני חושב שהשירות בצבא הוא הכרחי ומשמעותי ויש לי דוגמאות מאוד טובות לכך בבית״ הוא אומר לאתר השרון פוסט

ביום העצמאות האחרון קיבל תום אות הצטיינות ממפקד חטיבה 188 ומספר כי הייתה זאת חוויה מרגשת ומעצימה. ״זה לא משהו שבניתי עליו או כיוונתי אליו״ הוא אומר ״אבל זו הייתה בהחלט טפיחה על השכם שאני בדרך הנכונה ועושה משהו כמו שצריך״ הוא מוסיף.

״אבא שלי ואני בונים גם על אחי הקטן, שכרגע לומד בכיתה י׳ שיתגייס גם הוא לשריון, זאת כבר נהייתה מסורת משפחתית״ מספר תום בחיוך.

״אני ממליץ לכל נער לפני גיוס לחקור ולהתעניין בתפקידים השונים שיש לצבא להציע. באופן אישי אני יכול להגיד שחיל השריון הוא אחד מהמקומות המשפחתיים, המחבקים והאוהבים שיש בצבא״ הוא מסכם.

 

תום בן שפר

תגובות