תדהמה בהפועל כפר סבא: הסמנכ”ל גיא בלום קיבל הודעת פיטורים

גיא בלום, סמנכ”ל הפועל כפר סבא קיבל בשלישי השבוע זימון לשימוע לפני הפיטורים “עקב צמצומים” אבל לבלום אין ספק “שיהיה ברור שאין לי טענות לשום. הוא אמר לי מפורשות שזה הוראות מלמעלה. הוא הזכיר במפורש את העובדה שמדובר באנשים מהעירייה שלא מוכנים לעבוד עם הפועל כפר סבא כל עוד אני במועדון”.

יצחק שום, מקורב לבן חמו ומספר 17 ברשימה שלו הודיע לבלום כי עליו להגיע לשימוע לפני פיטורים. לבלום אין ספק כי התקבלה הנחיה מלמעלה לפטרו.

– יש לך מושג למה?

“לפני שנתיים בפורום האוהדים שאלו לגבי שיפוץ האצטדיון ועניתי שהפועל כפר סבא היא לא הכתובת כי היא שוכרת את האצטדיון ויש לפנות לעירייה ולעומד בראשה. מאותו רגע שבו רשמתי את המשפט הזה ומזה שנתיים אני סתיו שחם קיבל אינספור פניות ודרישות לפטר אותי. הוא סירב בתוקף כמובן”.

מה בכוונתך לעשות?

“אם צריך לגשת עם זה למשטרה כדי שיידעו איך אנשים בעירייה פועלים אז זה מה שנעשה”.

איך התחושה שלך ברמה האישית? נפגעת? נעלבת? 

“לא. אני לא שם. אני מאוכזב שבגלל פקידים נוטרי טינה אני מסיים את תפקידי”.

סתיו שחם, הבעלים של הפועל כפר סבא לשעבר :”הם לא פעם ולא פעמיים עיכבו לי הקצבות של העירייה עם דרישה לפטר את גיא בלום ולאחר שסירבתי הם בסוף העבירו התקציב. עכשיו גם שום פנה אלי וביקש שאני אפטר אותו והבהרתי לו שאני לא מפטר אותו.

  • צביקה צרפתי פנה אליך בעצמו?

“כן. הוא פנה לא פעם ולא פעמיים. ויש לי עוד הרבה מה לומר על העירייה הזו אבל נשמור את זה לאחר כך. לדעתי זה גועל נפש, זו שחיתות, חוצפה ועזות מצח לבוא לבעלים של מועדון פרטי ולקבוע לו מי יהיו העובדים שלו”.

צביקה צרפתי מחזיק תיק הספורט וממלא מקומו של בן חמו מסר “אני לא נתתי הנחיה כזו מעולם וחבל שאנשים קטנים עוסקים ברכילות זולה”.

סתיו שחם:”ואני מוכן להעיד בשבועה בבית משפט ואיפה שלא אדרש שזה מה שהוא דרש ממני לעשות”.

תגובות

תגובות