עילאי הרסגור הנדין לצביקה צרפתי:”אתה מנהל ישיבת מועצה או סותם פיות?”

בישיבת מועצת העיר האחרונה פרץ ויכוח סוער בין צרפתי ממלא מקום בן חמו לבין חבר המועצה עילאי הרסגור הנדין.

הנדין ביקש לדבר וצרפתי ביקש לעבור להצבעה “הכוחנות שלך בתור מנהל הישיבה, אתה לא מתבייש להגיד לי ‘חכה, תן לאחרים לדבר. יגיע תורך’. ואז כשמגיע תורי אתם לא נותנים לי לדבר? אתה סותם לי את הפה. אני מדבר לעניין. אולי אתה חושב שלא, זו בעיה שלך. אני אמשיך לדבר ואתה לא תסתום לי את הפה. תוכנית כיסופים היא דוגמה נוספת לכוחנות שלכם בהנחתת תוכניות על אנשים. אתם טענתם שהיה אישור לתוכנית כיסופים. …לא, לא, אתה לא תעבור להצבעה”.

צביקה צרפתי: אני כן אעבור להצבעה.

עילאי הרסגור: “אתה סותם לי את הפה פעם אחר פעם. צביקה צרפתי, ממלא מקום ראש העיר. אני מודיע לך שאם אתה עכשיו עובר להצבעה ולא נותן לי לדבר, אנחנו לא ניתן לך לדבר באף ישיבה. נגמר. נגמר. לא יכול להיות שתשתיק אותי כשאני מדבר. אני נתתי ל עמירם לדבר בשם הקואליציה. עמירם דיבר. עמירם ענה בשם הקואליציה. אני חיכיתי ואני נתתי לו לדבר”.

עילאי הרסגור הנדין. צילום: תומר דואק

הרסגור :”אתה מנהל ישיבה או סותם פיות? אתה מנסה לסתום פיות. תן לי לדבר! מה זה צריך להיות? אתה פוחד ממה שיש לי להגיד. אני מבין את זה, בסדר. אני עכשיו בזכות דיבור. תוכנית כיסופים היא דוגמה נוספת למצג שווא של שיתוף ציבור. גם שם אתם טענתם בפני חברי מועצה שהיה שיתוף ציבור. הצגתם תמונות מהכאילו שיתוף ציבור שעשיתם. ומה אחרי זה התברר? אחרי זה באו תושבים ואמרו לנו ‘לא היה באמת שיתוף ציבור. הכל היה הצגה’. כמו שעשיתם עם ‘מהיר בעיר’, כמו שעשיתם עם תוכנית המתאר. הכל בסופו של דבר הוא הצגה. לכן, אם אנחנו עכשיו נאשר את התקציב שלכם לפרויקט תל-חי, שיכול להיות פרויקט נפלא, דרך אגב, אתם תהרסו אותו. אתם פשוט תהרסו אותו ואתם תנחיתו אותו על הציבור”.

צביקה צרפתי. צילום: תומר דואק

תגובות