ארונות אמבטיה תלויים – פונקציונליות מול עיצוב

נוחות או יופי? מול שאלה זו ניצבים בכל יום לקוחות רבים שמלבטים מול מגוון האפשרויות שעומד מולם. גם בעת בחירת הארון לחדר הרחצה הביתי ניצבים בפני דילמה זו. מה חשוב ממה? אמנם ניתן לענות כי לכל קונה חשוב היבט אחר, והבחירה תיעשה על פי העדפתו האישית. אבל חשוב לציין שיש אפשרות למצוא את דרך המלך. זו שמשלבת בין השניים. כך תוכלו לבחור ארונות אמבטיה תלויים בעיצוב מושקע ומותאם -שיאפשרו לכם שימוש נוח ומועיל.

איך בוחרים את הארון המושלם?

  • מידות המקום – שלב ראשון, שקודם לכל ההתלבטויות בעת בחירה של ארונות אמבטיה תלויים, הוא השלב בו אתם בודקים מהו השטח שעומד לרשותכם בבית עבור הארון. לשם כך עליכם למדוד בצורה מדויקת את חדר האמבטיה שלכם, ואת השטח המיועד להעמדת הארון. יש להבחין בשטח הקיים וכן לוודא כי האמבטיה לא תהיה עמוסה מידי לאחר שתעמידו את הארון במקום המיועד.
  • השימוש העתידי – אמנם ארונות אמבטיה מכילים במרבית הבתים את אותם סוגי חפצים – מגבות רחצה, מוצרי הגילוח וכן הלאה. אך בכל זאת יש הבדלים מהותיים בהרגלי האחסון. לכן על כל אחד לבחון את השימוש העתידי שלו, ואת המטרה המדויקת לשמה הוא רוכש את הארון.
  • המבנה – יש ארונות במגוון דגמים ומבנים. בעת הבחירה יש לשים לב לכך ולאתר את הארון המתאים שיענה על הצורך וישתלב היטב בחדר שלכם. כאשר בוחרים בארון אמבטיה מומלץ לשים לב ליתרון הגדול שיש לארון התלוי על פני הארון המונח. הוא מאפשר אחסון מתחת לכיור, אך מלבד זאת לא מרחיק אתכם מהמראה שכן ניתן לעמוד בנוחות – מתחת לארון יש מקום לרגליים שלכם. כמו כן ארון תלוי מאפשר לכם לנקות את השטח בנוחות רבה. בין אם אתם משתמשים במגב ובין אם ב- I robot.
  • החלוקה הפנימית – הארון עתיד לשמש אתכם ולעזור לכם לאחסן פריטים תוך שמירה על הסדר. לכן יש להתבונן על צורת החלוקה הפנימית, ולוודא כי הארון מספק לכם שטח אחסון מוצלח ומועיל.
  • העיצוב – זה הזמן לבחון את המראה החיצוני, ולבחור מבין הדגמים הקיימים את הארון המוצלח שישתלב באמבטיה שלכם. רק לאחר שברור לכם כיצד בנוי הארון תוכלו להכניס את הראש לעניין העיצוב והמראה החיצוני. איזה צבע אתם אוהבים? מהו הצבע שיתאים לחדר האמבטיה שלכם? אילו דוגמאות אתם מעדיפים, האם מתאים לכם ארון בצבע כהה, או ארון בהיר. האם תרצו לשלב שני צבעים או צבע אחד בלבד.

ניתן למצוא את הארון המושלם. זה שיאפשר לכם שימוש פונקציונלי אך יחד עם זאת יהיה בעיצוב מושלם ובמראה הולם! אם תפעלו בצורה שקולה תוך בחינת הפרמטרים המשמעותיים עבורכם, יש לכם סיכוי גבוה להצליח לבחור את הארון המושלם שלכם!

 

תגובות