טיפים לבחירת חברת הובלות למגזר העסקי

בחירה של חברה המספקת שירות הובלות בכלל ולמגזר העסקי בכלל צריכה להיעשות באופן מושכל וזהיר. בחירה כזאת נדרשת כדי למצות את מלוא הפוטנציאל הגלום בחברה, האמור להשרות תחושה של שקט וביטחון על הלקוח הנדרש להעביר סחורות או תכולות שונות. על מנת לוודא כי הבחירה שלכם תהיה, אכן, בחירה כזאת, להלן טיפים אחדים העשויים למקד אתכם בבחירת החברה המועדפת.

  1. בחרו בחברה שמספקת שירותים לוגיסטיים הכוללים , מתחמי אחסון של סחורות, יכולת הובלה של מטענים בקירור, ציוד מחשבים ושרתים, תכולה נוזלית ותכולה שצריכה להישמר בטמפרטורה נדרשת, מדודה ומבוקרת.
  2. חברת הובלות שברשותה המסמכים והאישורים הנדרשים המוכיחים כי מדובר בחברה מקצועית, אמינה, הנותנת ללקוח אחריות מלאה על כל התכולה.
  3. חברה המבצעת לא רק הובלות פשוטות אלא מסוגלת לבצע פרויקטים מורכבים, תוך התחייבות לעמוד בלוח זמנים קצוב. חברה המשקיעה את כל משאביה, האנושיים והטכנולוגיים, על פי דרישות הפרויקט.
  4. חברה המסוגלת לתת מענה מיידי לכל תקלה או עיכוב העלולים להתגלע במהלך ההובלה.
  5. חברה המתמחה בשינוע מטענים בכל תוואי שטח.
  6. חברה המעמידה לרשות לקוחותיה צי רכב גדול, המאפשר בחירה ייעודית מדויקת של סוג המשאית הנדרש.
  7. חברה העובדת על פי תקני איכות ובטיחות מחייבים ומחמירים ויכולה להראות תעודות המאשרות  זאת.
  8. חברה שברשותה ציוד עזר משוכלל להעמסת ציוד ולפריקתו.
  9. חברה אשר כל רצף התהליכים הכרוכים בהובלה, בשל שלב שהוא, מבוקרים ומפוקחים על ידי בקרה ממוחשבת.
  10. חברה שמציעה מחלקות נפרדות וייעודיות כגון: מחלקת הפצה לוגיסטית, מחלקת הובלת דירות ומשרדים, מחלקת אחסנה ועוד.
  11. חברה היכולה לתת לכם רשימה של לקוחות עסקיים גדולים שהיא ביצעה עבורם הובלה.
  12. חברה שבה שירות לקוחות הוא לא רק שם של מחלקה- חשובה כשלעצמה- אלא חלק בלתי נפרד ממחויבותה הבלתי מתפשרת כלפיהם, חברה שאוזנה קשובה לכל שאלה ונותנת מענה, ככל יכולתה, לכל בעיה.

הלקוחות כנכס היקר ביותר של חברת הובלות

הובלות למגזר העסקי מחייבות, לא אחת, בטיחות וזהירות מרביות, קל וחומר כאשר מדובר בהעברת כספות, מערכות מחשוב שבהן אצור מידע רגיש, חסוי ומסווג, פריטים יקרי ערך ועוד. האחריות המוטלת על חברת הובלות היא גבוהה מאוד מאחר שהדרישות והציפיות של הלקוחות ממנה מצויות ברף הגבוה ביותר.

לכן, חברת הובלות, אשר הובלות למגזר העסקי הן אחד מסוגי ההתמחויות שלה, מאומנת ומיומנת והיא בעלת ניסיון רב בהובלות אלה.

זכותכם ואולי אף חובתכם, כלקוחות, לשאול כל שאלה בתחום זה, כתנאי לבחירה בחברה. אחרי הכול אתם מפקידים בידיהם של בעלי המקצוע שבה דברים חשובים ויקרים. חברה מקצועית יודעת זאת ולכן היא רואה בלקוחותיה את הנכס החשוב והיקר שלה ועושה הכול כדי להשביע את רצונו ולתת לו סיבה טובה להפוך אותה לספקית שירות קבועה בתחום ההובלות.

 

 

 

תגובות