חבר מפלגת העבודה בכפר סבא, אמיר עשבי מצטרף למירוץ: יתמודד על ראשות העיר

אמיר עשבי, חבר מפלגת העבודה, יתמודד על ראשות העיר בכפר סבא. “אני מתכוון להתמודד”, חושף אמיר עשבי בלעדית באתר השרון פוסט.

עשבי סיים תואר במשפטים בתחום אזרחי ומסחרי “כל זאת לאחר שלוש שנים ארוכות עם למעלה מ 60 מבחנים, בחנים וסמינריונים”.

לא מזמן קיבל את פרס גלר בזכות הובלתו את עמותת אברסט “אמיר הוא אחד מחתני הפרס “, פרגן לו ניר שריג “מתנדב שפועל לאורך שנים בעמותות ולא נרתע מקבלת אחריות לנושאים חינוכיים וכספיים”.

זו לא הפעם הראשונה שעשבי מנסה את מזלו. גם בשנת 2007 ניסה את מזלו והתמודד על ראשות העבודה כמקפצה להתמודדות על הראשות “סניף העבודה המקומי זקן ואני עושה מאמצים גדולים לצרף צעירים, רק כך אני רואה תקומה והמשכיות”, אמר לפני 10 בראיון שערכתי עמו אז “ישנם הרבה כפרסבאים שמזוהים עם הערכים של מפלגת העבודה, המדברים על שוויון וצדק חברתי. אלה לא רק מילים יפות אלא גם סדר יום חדש, ואותם אנשים רק מחכים שיקראו להם לפעילות”.

כך או כך, לשם השוואה בשנות ה-2000 היו לסניף העבודה המקומי לא פחות מ-6,000 מתפקדים. מאז ועד היום מכהן עמירם מילר כחבר מועצת העיר ומשלושה מנדטים שהיו אז למפלגה נותר מילר בודד במועצת העיר עם הרבה פחות מתפקדים.

“שנה לפני הבחירות לרשות עיריית כפר סבא החלטתי להשתתף בבחירות ולתת מניסיוני ומהידע המוניציפלי שלי לטובת תפקיד ראש העיר. תודה על התמיכה הרבה שקיבלתי ביממה האחרונה, מכל אלה שהסכימו להצטרף איתי למסע הארוך ולכל אלה שבירכו אותי באופן אישי בהצלחה. בקרוב אפתח דף חדש לבחירות, שם אעדכן את התכניות, המצע והרשימה”.

עו”ד יובל לוי. מתמודד על ראשות העיר בכפר סבא

עשבי תושב העיר 52 שנה “חסר לי הירוק שהיה בולט בכל פינה, נעלמים כל השטחים הפתוחים,כפר סבא הפכה להיות עיר של בטון”, אמר עוד לפני שהבטון הפך לשלוט בעיר לחלוטין.

עשבי מצטרף לשורת מתמודדים נוספים החפצים להחליף את יהודה בן חמו המורחק מהעירייה מזה חצי שנה בשל חשד לשחיתות.

מימין לשמאל למעלה – עילאי הרסגור הנדין, רפי סער. מימין לשמאל תמונות תחתונות: ממה שיינפיין, אורן כהן
משה נוח. מתמודד על ראשות העיר

המתמודדים הנוספים הם עו”ד יובל לוי, חבר המועצה ממה שיינפיין, רפי סער, שאול דור, משה נוח ונראה כי מרצ, והליכוד יעמידו מועמד.

אמיר עשבי. מתמודד לראשות העיר בכפר סבא

תגובות