חדרי בריחה לגיבוש צוותי עובדים – הרפתקה מגבשת מחוץ למשרד

אין כמו להתנתק מהשגרה ולצאת לפעולה מותחת, מרגשת וגדושת אדרנלין. בשנים האחרונות יותר ארגונים משקיעים משאבים בגיבוש עובדים, כיוון שהם מבינים שהסוד לעבודת צוות מנצחת, טמון ביחסים קרובים בין עמיתים. דברים שלומדים בשטח, מחוץ למשרד, בדרך חווייתית, מסייעים לתקשורת בינאישית טובה יותר בין העובדים. הם לומדים “לשבור את קרח”, “להסיר הגנות” ולהתחבר זה עם זה גם ברמה האישית ולא רק ברמה המקצועית.

גיבוש מעולם אחר
יש הרבה מאוד סוגי גיבושים, מגיבושי outdoor בחיק הטבע ועד גיבושונים קלילים במתחמי אטרקציות כמו באולינג או באולמות קולנוע. אבל מי שמחפש שילוב מנצח בין אקשן לאסטרטגיה,  חשיבה מחוץ לקופסא בטוויסט אחר, ימצא את מבוקשו בקונספט הלוהט -חדרי בריחה.
מתחמם שיכניסו את העובדים לעולם אחר, עולם הדמיון בו הם יעמדו בפני משימה אתגרית או פעולה נועזת כשהם נכנסים לסוג של משחק תפקידים: בלשים, שוטרים, גלדיאטורים.
בכל חדר מחכה לצוותים משימה אחרת, בין אם תעלומה מסתורית, יציאה מורכבת מתוך מבוך, נטרול פצצה או התמודדות עם פחד קמאי.
המשימות מלוות באפקטים שמאיצים את הדופק, שזורות ברמזים מסקרנים תוך הקפדה על  הפרטים הקטנים והכל באווירה דינאמית ואנרגטית ב- 3 דרגות קושי שונות לפי בחירה תחת מגבלת זמן של 60 דקות. רוב החדרים מתאימים לקבוצות קטנות, כך שחדרי בריחה מהווים פעילות אולטימטיבית ליום גיבוש לצוותים שעובדים יחד.

שיתוף פעולה ופיתוח חשיבה מחוץ לקופסא
לחדרי בריחה יש הרבה מאוד יתרונות בגיבוש עובדים: ראשית, הם מעודדים אינטראקציה בין העמיתים שלא תמיד מתקשרים באותה שפה על בסיס יומיומי וכאן, כשהם עובדים למען משימה, הם לומדים לחלק תפקידים, לבסס אסטרטגיה משותפת ולייצר תקשורת אפקטיבית יותר שתעזור להם בפרויקט הבא עליו יעבדו ביחד.
במהלך “הבריחה” מהחדר או המשימה שניתנה לשחקנים, הם לומדים להקשיב אחד לשני כי אם הם לא יעבדו יחד, הם לא יצליחו להימלט מהחדר או לסיים את המשימה בהצלחה. יש כאן חשיבות גדולה גם לתכנון האסטרטגי ביצירת תכנית פעולה מהירה ואפקטיבית, מנהיגות שנדרשת מהשחקנים המובילים וחשיבה חיובית, כיוון שהצוות נדרש להאמין ביכולות שלו כגוף שפועל בהרמוניה.
בנוסף לאלמנט הגיבוש של חוויה וזיכרון בלתי נשכחים מהפעילות, המשימות בחדרים מסייעות לכל שחקן גם מבחינה אישית: פיתוח המיומנויות הקוגניטיביות, חשיבה יצירתית, ניהול נכון של לוח הזמנים, הכלה, הקשבה, לימוד מטעויות, אבחנה דקה בעקבות רמזים דקים שעושים הבדל גדול.
תחושת ההצלחה והעמידה במשימה (אם יש קושי, צוות החדרים ישמח לסייע) מלווה באקסטזה שדומה להצלחה במשימה בעבודה והכל בסביבה שמנתקת אותם מהשגרה, מהמחשבים, מטרדות היומיום ומאפשרת להם להתגבש תוך כדי תנועה עם משימה שמציתה את הדמיון ומזרימה אדרנלין לגוף.

מתחם חדרי הבריחה xcape מציע חדרי בריחה לגיבוש צוותי עובדים עם הרפתקאות המבוססות על תסריטים יצירתיים וחדשנים – סרטי פנטזיה ועד סרטי פעולה, חוויות מקוריות כולל מבוך ייחודי מסוגו. במתחם נהנות חברות בגיבוש גם מחדרי אירוח פרטיים ולובי רחב ידיים מסוגנן ומאובזר, כולל כיבוד מפנק ומגנט למזכרת. ברגע שתיכנסו, תרצו לברוח לכאן שוב ושוב…

תגובות