איש השנה ברעננה: חבר מועצת העיר, חיים ברוידא

כמו בכל שנה, אתר השרון פוסט בוחר את אנשי השנה שעשו מעשה מיוחד השנה או בכלל.

ברעננה בחר העיתון את חבר מועצת העירייה חיים ברוידא, כאיש השנה. ברוידא, נשוי ואב לשלושה, נודע בשנים האחרונות ברעננה כמי שעוסק בשיקום ובסיוע למשפחות וליחידים שנקלעו למצוקה. בעיקר במנהג של מתן בסתר. אין כמעט אזרח בעיר שלא מכיר את ברוידא או את מעשיו למען הזולת. ולא רק. גם בבעיות, עוולות, מפגעים, – כמעט בכל עניין מוצאים התושבים בברוידא, אוזן קשב ומענה מיידי לכל בעיה.

מאת: אירית מרק

 

חיים ברוידא. איש השנה ברעננה. צילום: יולנדה בטש
חיים ברוידא
במסגרת פעילותו הפוליטית ברוידא היה זה שנאבק נגד החלטת חברי הקואליציה במועצת עיריית רעננה, לחייב את כל תושבי העיר באגרת תיעול מעל לסכום הנידרש. בעקבות פנייתו של ברוידא לבית המשפט לחייב את העירייה לחשוף את המסמכים והנתונים שהיו הבסיס לחישוב אגרת התיעול, נאלצה העירייה לקצץ ברבע את סכום התשלום שהוטל על התושבים.
חיים ברוידא איש השנה
חיים ברוידא חשף לפני מספר חודשים את החלטת עיריית רעננה לצאת לפרויקט נתיב תחבורה ציבורית ברחוב אחוזה (נת”צ). בכך העלה את הנושא לסדר היום הציבורי. כיום משרד התחבורה והעירייה מנסים לגבש פשרה באשר לשינויים הצפויים באחוזה וברחובות רעננה.
חיים ברוידא איש השנה
ברוידא העלה לתודעה את תופעת כלי הרכב הנטושים התופסים מקומות חניה באזור התעשיה, מה שהביא למבצע רחב היקף לפינוי המטרד.
חיים ברוידא איש השנה
גם את נושא המצלמות האלקטרוניות שהציבה העירייה למתן דו”חות חניה בשלט רחוק חשף ברוידא לידיעת הציבור.
חיים ברוידא איש השנה
בתפקידו כיו”ר הועדה להנצחת חללי הטרור החל ברוידא בהליך להקמתו של גל עד לזכר בני רעננה שמצאו מותם בפעולות טרור. הגלעד נחנך לפני כשנה ברעננה.
חיים ברוידא איש השנה
חיים ברוידא בנוסף לכל פעילותו בהתנדבות במועצת העיר למען התושבים, מוצא זמן גם להתנדב בפעילות בעמותות ברעננה. לרבות בבית בנג’י המשמש כביתם של חיילים בודדים. בין השאר הוא ורעייתו דוריס מאמצים את אחד החיילים הבודדים. ברוידא גם נטל חסותו על אישה בדואית, חולת כליות ונזקקת לדיאליזה, המתגוררת בשדות המערביים של רעננה והוא דואג לה לכל מחסורה.
יישר כח וכל הכבוד !
חיים

חיים ברוידא איש השנה

ברוידא

תגובות