סמל עומרי ארטמן, לוחם בגדוד החדש “לביא הבקעה”, קיבל תעודת הצטיינות ממפקדת חטיבת “הבקעה”

לרגל ראש השנה, קיבל סמל עמרי ארטמן, תושב שדה ורבורג, תעודת הצטיינות ממפקד החטיבה המרחבית “הבקעה”, בה משרת בגדוד “לביא הבקעה”. בגזרת חטמ”ר “הבקעה”, העיר יריחו.


עומרי גדל בשדה ורבורג ולמד בתיכון “עמי אסף”. בזמנו הפנוי, לצד הלימודים העמוסים כחלק מכך שהרחיב שלושה מקצועות ריאליים ברמה של חמש יחידות, התנדב עמרי בעמותה “מתן מכל הלב”.


“אני ועוד כמה חברים החלטנו לקראת י”ב שברצוננו להתחיל ולהתנדב. החלטנו להתנדב בעמותה “מתן מכל הלב” ושם התנדבנו פעם בשבועיים. מטעם ההתנדבות חילקנו אריזות מזון למשפחות נזקקות וזה היה מאוד מספק”, הוא מספר. בנוסף להתנדבות, לקח חלק בתנועת הנוער “האיחוד החלקאי”, ועל כך הוא מספר: “הייתי בתנועה מכיתה ד’ עד סוף י”ב, ועשיתי שם מספר תפקידים והדרכתי. להיות חלק מהתנועה היה חשוב בעיניי. התנועה היא מקום טוב לילדים, ובעיניי זו זכות להיות חלק מפיתוח הערכים שלהם, וכמובן לתת להם מסגרת חינוכית איכותית אחר הצהריים”.

סמל עומרי ארטמן, לוחם בגדוד החדש “לביא הבקעה”, קיבל תעודת הצטיינות ממפקדת חטיבת “הבקעה”


לאחר סיום הלימודים, התגייס עמרי באפריל 2016 לגדוד המעורב, “אריות הירדן”, אשר מבצע תעסוקה מבצעית בגזרת בקעה לצד הגדוד המעורב החדש, “לביא הבקעה”.


“בטירונות רכשתי הרבה חברים, שבעיניי יישארו איתי לכל החיים. מאוד נהניתי והערכתי את המפקדים שלי”, הוא מספר, “לאחר סיום הטירונות והאימון המתקדם, יצאתי לקורס מפקדי כיתות בגדוד. לאחר הקורס נכנסתי כמ”כ להכשרה של המחזור הראשון של הגדוד המעורב החדש אשר נפתח השנה, גדוד ‘לביא הבקעה’. ההכשרה שלהם הייתה מאוד משמעותית ומהנה”, הוא מסכם.


בראשון לספטמבר, עלו חיילי הגדוד אשר סיימו את ההכשרה, והמפקדים שביניהם עמרי, לתעסוקה המבצעית הראשונה של הגדוד. “הכניסה לתעסוקה הייתה מאתגרת מכיוון שאנחנו גדוד חדש, ועדיין אין לנו את המסורת שלנו, ואת הלקחים מטעויות אנחנו מפיקים עכשיו, מכיוון שעדיין לא הייתה לגדוד התנסות מלמדת”, הוא אומר, “עם זאת, התחלנו כבר לבצע פעילויות מבצעיות וזה מרגיש מאוד מספק, שבעצם אנחנו קוטפים את הפירות של ההכשרה הקשה שעברנו. אף פעילות לא מלחיצה אותנו, כי התכוננו והתאמנו לכל התרחישים, ולראות את החיילים כמונו, זה מספק”.


עמרי מוסיף על קבלת ההצטיינות: “זה הרגיש מאוד נחמד לקבל את התפיחה הזאת על השכם, ולדעת שכנראה אני עושה משהו טוב ושמעריכים את זה”, הוא מסכם.

 

תגובות