יו”ר האופוזיציה, יובל לוי, דורש בדיון במועצת העיר תשובה:”במה השקיעה העירייה הקדנציה בשכונת עליה ולא באזור הנושק לירוקה.”

צביקה צרפתי משב ליובל לוי “החל משנת 2013 בוצעו בשכונת עלייה עבודות פיתוח חסרות תקדים בתשתיות ובינוי. בתחום התשתיות הושקעו כ- 13.7מיליון ש”ח ובתחום הבינוי כ-2.8  מיליון ₪. עבודת התשתיות כללו פיתוח תשתיות, ביוב, ניקוז, פיתוח שצ”פ לטובת תושבי השכונה והעיר, כולל שביל אופניים בתחום הבינוי, המחבר את השכונה הירוקה. הוקם מקווה חדש בשכונה ושופצו גני ילדים, בתי ספר ביצהר. כמו כן, בוצעו שיפוץ והנגשה בבית הנוער והקהילה בבית לזרוס. ב’, כל התוכניות לשנת 2017 מפורטות בספר התקציב ובספר תוכניות העבודה שאושרו במועצת העיר. שלוש, התוכניות העתידיות לפיתוח שכונת עלייה ייקבעו בהתאם לתקציב העבודה לשנת 2018 ,עם אישורו. ד’, החנויות במרכז המסחרי בשכונת עלייה מושכרות לשוכרים שונים, המבצעים אחזקה שוטפת הכוללת תיקון ליקויים כגון סיוד, החלפת מנעולים ועוד. העירייה מבצעת תיקונים מבניים במסגרתם החליפה את גג המבנה בשנת 2006”.

לוי:”אני רוצה להגיד שזה נשמע מרשים, שמשנת 2013 הושקעו 13 מיליון. אני מניח שרובם בממשק של השכונה הירוקה, או לטובת השכונה הירוקה. כי כשמסתובבים בשטח, לא בדיוק רואים את זה. ואז, כשאני שואל מה עושים בשנת 2017 ואומרים לי ‘לך תסתכל בספר’, בשביל זה לא צריך שאילתה. אז השאלה שלי היא כזאת. אם אין לעיריית כפר סבא מה לפרט, אפשר גם להגיד שבמרכז המסחרי משנות ה-50 ‘סיידו. השאלה אם זו התשובה שלכם. אין מה לפרט, אז אומרים ‘סיידנו’. או ‘לכו תחפשו בספר אחר’.

אושרת גני גונן: “אתה לא צריך לחפש בספר התקציב. אני מוכנה לעשות איתך סיור שם ולהראות לך בשטח עלייה, את טיילת עלייה ואת כל הניקוזים שכתוב כאן, כמעט 17 מיליון שקלים שהושקעו בהם. אז אתה יכול לראות את זה בעיניים. זה בעלייה. בעקבות ההצפות שהיו שם, ההשקעה בניקוזים שם וההשקעה בתשתיות שם, כולל העיליות והתחתיות, אפשר לראות אותם בעיניים”.

 

תגובות