ראש עיריית רעננה , זאב בילסקי, הודיע כי יסיים את כהונתו עם תום הקדנציה הנוכחית

ראש עיריית רעננה , זאב בילסקי, הודיע כי יסיים את כהונתו עם תום הקדנציה הנוכחית ולא יתמודד בבחירות שיתקיימו בעוד שנה.

סגניתו, רונית וינטראוב פרגנה לו “בהכירי את התרומה האדירה שהרים מנהיג יקר זה לעיר רעננה מאז 1989 , אני מצרה על החלטה זו , בידיעה ברורה שלזאביק היכולת להמשיך ולהוביל את רעננה בדרכו מעוררת הכבוד, שהפכה את עירנו לרשות שהיא דוגמא ומופת לשלטון מקומי . דומה כי אין די מילים לבטא את עומק ההוקרה לאיש שעיצב את דמותה של רעננה כמופת לעיר הפונה לקדמה וחדשנית , בצד חיי קהילה חמים וטובים , שבבסיסם ערבות הדדית ועמידה איתנה לצד מי שגורלם לא שפר, עיר של חינוך עתיר השגים , שאינה מוותרת על אף ילד ופועלת בנחישות למניעת נשירה ולמען מיצוי הפוטנציאל האישי הגלום בכל אחת ואחד, זאת בצד עולם רחב ומגוון של עשייה , המציבה את האדם במרכז החשיבה העירונית. השירות הוא המצפן המרכזי שמוביל את רעננה בראשות זאב בילסקי. הוא יצירתי , מתחדש מקורי וחותר להרחבת האחריות שיש לעירייה על איכות חיי התושבים, בדגש על ביטחון אישי וקשר בלתי אמצעי עם הציבור.

“החברות עם זאביק , המהווה עבורי השראה למנהיגות וחזון , תמשיך ותלווה אותי ואת המשך דרכי הציבורית ברעננה , בה נטועים שורשי משפחתי.
“בשם סיעת מרצ , בשמי ובשם משפחתי, אנו אסירי תודה על חברות ושותפות, שהניבה עשייה מגוונת שכחוט השני עובר בה ערך של זכויות האדם.
“בתפקידי כסגנית ראש העירייה , אני רואה לעצמי חובה ואחריות להמשיך ולפעול בחודשים הקרובים לצד ראש העיר והשותפים הנוספים להמשך עבודה סדירה ושוטפת של הרשות. 
תודה לך זאביק שלנו?בהצלחה בהמשך דרכך”.

תגובות