הפתעה בכפר סבא: יוסי סדבון יכנס ביום שני מסיבת עיתונאים דרמטית

אמש, חמישי בשעות הערב המאוחרות, לאחר סגירת המקומונים, ניצב יוסי סדבון זימן את העיתונות המקומית למסיבת עיתונאים בביתו ביום שני הקרוב. האם סדבון מתכוון להצטרף למירוץ על ראשות העיר ?

אם כן, ללא ספק תהיה כאן מערכת פוליטית סוערת ונוקבת שכן, אם שאר המתמודדים חשו בטוחים, כל אחד בזירתו, הרי שהמשחק מתחיל מחדש אם סדבון בתמונה.

מעבר ליכולותיו וביצועיו של סדבון במשטרה לאורך השנים, בשנים האחרונות עמד בראש מספר ועדות חשובות בעירייה בנושאים שהיוו מחלוקת בין בן חמו לתושבים. סדבון נענה לבקשה ולקח על עצמו את הטיפול בנושאים השונים.

סדבון נולד בהוד השרון ולמד בתיכון בכפר סבא. הוא התגייס לצה”ל בשנת 1971 ושירת כלוחם בסיירת שקד ובסיירת רימוןבהמשך השלים קורס קצינים ונשלח כקצין צעיר למשמר הגבול, שם שירת 13 שנה. בתום שירותו במשמר הגבול עבר ב-1985 למשטרת ישראל. שירת בתפקידים הבאים: מפקד תחנת בת ים, סגן מפקד היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, סגן מפקד בית הספר הארצי לשוטרים, מפקד מרחב דן.

יוסי סדבון. צילום: ביקורת בונה

ב-1993 עבר למטה הארצי לכהן כיועץ המשפטי של משטרת ישראל, ובמסגרת תפקידו ייצג את המשטרה בשתי ועדות חקירה ממלכתיות: הוועדה לחקירת הטבח במערת המכפלה וועדת שמגר (רצח רבין). בהמשך הקריירה שימש סגן מפקד מחוז תל אביב, מפקד מחוז ש”י, וראש אגף חקירות. בסוף דצמבר 2000 מונה למפקד מחוז תל אביב, והוא שימש בתפקיד במהלך האינתיפאדה השנייה ועד אוגוסט 2004.

פרש בגיל 52 מהמשטרה בדרגת ניצב, לאחר שהפסיד למשה קראדי בהתמודדות על תפקיד מפכ”ל המשטרה.

לסדבון תואר ראשון ושני במשפטים.

ביום שני אחר הצהריים תתקיים מסיבת העיתונאים בביתו בשכונת ותיקים.

תגובות