משמרת מחאה כנגד השחיתות השלטונית מתחת לבניין מגוריו של בן חמו

במוצאי שבת האחרונה חודשו משמרות המחאה כנגד השחיתות השלטונית. המשמרת הועברה מקניון ערים לרחוב ארלוזרוב מתחת לביתו של ראש העירייה המורחק ,יהודה בן חמו. התושבים נשאו שלטים כנגד השחיתות השלטונית וקראו קריאות כגון –” הון שלטון עולם תחתון” “בן חמו תתפטר לך תחפש מקום אחר”

מירית שקד ברק  ” בן חמו מורחק עוד מעט שנה מתפקידו מניהול העיר. זה ראש העיר המורחק הכי הרבה זמן בהיסטוריה  ,לנו לציבור נמאס ואנחנו גם מחובתנו המוסרית והציבורית לבקש ממך מר’ בן חמו להתרחק מהלשכה שלך, להפסיק לתת הוראות ולבחוש בקלחת כל היום. אנחנו לא ניתן לך לנהל את העיר הזאת. אתה מקומך לא פה כבר מזמן בן חמו תתפטר  ,לך תחפש מקום אחר”.

עוד הוסיפה מירית כי-” באנו לגנות את ההתנהלות של בן חמו ,כי מי שהיום  שותק ,ישתוק שיהיה בכיסא ומי שישתוק אחרי בחירות לא יספור אותנו, לכן אנחנו מוציאים מפה קריאה לכל המועמדים לראשות העיר, ולכל חברי מועצת העיר לכל מי שרואה עצמו מתמודד למועצת העיר או לראשות העיר, לגנות את ההתנהלות  של מר’ בן חמו. מר’ בן חמו צריך להניח לעיר, הוא היה צריך כבר להגיע לשימוע .שלוש פעמים דחה את השימוע בפרקליטות ,במקום להגיע לשימוע בפרקליטות בו חמו ממשיך בשקט בשקט לנהל את העיר. אנחנו חוששים פה לכל התכניות, חוששים לתוכנית המתאר, אנחנו על המשמר”.

תגובות