מחוץ לישיבה התחוללו 2 הפגנות סוערות אבל הדרמה האמיתית הייתה באולם המועצה כשחברי המועצה התגוששו ביניהם “פסיכופתית”

מחוץ לאולם הישיבות הפגינו אלה נגד אלה: בעד הדחת בן חמו ומקורבי בן חמו שהתבקשו להגיע ולהפגין נגדם ואף קיבלו שלטים שהוכנו מראש הקוראים לתמיכה בבן חמו.

בפנים באותה עת, התחוללה דרמה לא פשוטה. תוך הישיבה, חבר המועצה ד”ר אמיר גבע, איש מיושב ומאופק החליט להעמיד במקום, את חברתו לקואליציה המתפרקת בלאו הכי, רוויטל לן כהן, וכינה אותה “פסיכופתית”. בהמשך גבע התנצל אך לן כהן לא ויתרה “אני דורשת את ההתנצלות בכתב”, לא הרפתה.

צפו בסרטון לחצו כאן

תיעוד הסרטון מהשטח ביקורת בונה

ד”ר אמיר גבע, מחזיק תיק התרבות

אמיר גבע “התנהגותה של רויטל בישיבות מועצת העיר, המתבטאת מפעם לפעם בהרמת קול לטונים גבוהים וצורמים תוך שיסוע דברי חבריה והתעקשות אגרסיבית לכאורה להביע את דעתה, מאוד מפריעה לי ומוציאה אותי, לעתים, משלוותי הרגילה.

“בדרך כלל , אני משתדל להבליג, אך הפעם לא הצלחתי – וצר לי על כך. הן כאדם אחראי ורציני והן כמחזיק תיק תרבות הייתי צריך לעשות מאמץ על ולהתאפק. אך , אכן, המילה המכוערת הזו נפלטה לי. בהמשך הישיבה ביקשתי את רשות הדיבור – ביקשתי את סליחתה והתנצלתי בפניה על השימוש במילה המכוערת. היא השיבה כי היא דורשת את ההתנצלות בכתב והשבתי לה, כי לדעתי, התנצלות שנאמרת בתוך הישיבה – מצולמת בזמן אמיתי ומשודרת לציבור ואף נרשמת בפרוטוקול ישיבת מועצת העיר שמופץ לציבור ומפורסם באתר העירייה, היא התנצלות בכתב לכל דבר ואף יותר מכך. ובכ’ז, איני בוש להשיב לך על שאלתך בנדון בפירוט רב – על מנת להביע את התנצלותי גם באתר שלך ( השרון פוסט). שימוש במילים לא נאותות אינו ראוי ואין נסיבות שתצדקנה זאת אני מבקש להתנצל גם בפני הציבור על כל ה “רוע” וה ” שיימינג” שהוא נאלץ לחוות כשהוא רואה, שומע או קורא על האופן שבו מתנהלות ישיבות מועצת העיר שלנו בשנה האחרונה. בושה וחרפה !!!”.

לן כהן טרם התייחסה לתקרית.

רוויטל לן כהן. צילום: תומר דואק

תגובות