מחסומים, גדירות, 2 מחנות של מפגינים בצעקות וצרחות כולל מגפונים משני הצדדים – כך התנהלה ישיבת מועצת העיר בפנים כשבחוץ תוהו ובוהו

אמש ברביעי התקיימה ישיבת מועצת עיריית כפר סבא לחודש דצמבר. מחוץ לאולם הישיבות התקיימו שתי הפגנות. אחת הקוראת לבן חמו להתפטר והשנייה מטעם אנשי בן חמו אשר הביעו תמיכה בבן חמו. עימותים מילוליים נרשמו בין המפגינים.

המפגינים בעד בן חמו קראו לעבר המפגינים נגד בן חמו “לכו לטירה” ולעבר מירית שקד ברק קראו “תלבשי גלימת שופטת את רוצה להיות שופטת”.

בין המפגינים ניתן היה לראות את חננאל דיב, את אתי מוועד הורי גני הילדים ועוד’.

המפגינים נגד בן חמו קראו- “לא, לא ניתן את עירנו לחרב” “בן חמו תתפטר לך חפש מקום אחר” “בושה בושה” בו חמו תתפטר לא רוצים אותך יותר”

מירית שקד ברק קראה לחברי מועצת העיר לנקוט עמדה. העיר לא יכולה להמשיך להיות משותקת, הביעו אחריות כלפי תושבי העיר. אנחנו מצפים ממכם לאחריות. אל תתחבאו תבואו להסתכל לנו בעיניים”.

אל המפגינים יצא ממליאת וועדת תכנון ובניה חבר המועצה ,עילאי הנדיו הר סגור אשר ציין כי המליאה אשרה את הקמת קריית התקשורת בשכונה הירוקה, “למרות דרישתי לקבל הסבר מאנשי התכנון על השימושים הציבוריים שיהיו למקום סרב ממלא מקום ראש העירייה, לאפשר לאותם גורמים להסביר על השימושים הציבוריים”.

עוד הוסיף עילאי כי- ” בן חמו צוחק על כולנו, פשוט צוחק על כולנו אנו רואים שההתנהגות הזו משתלמת. אין שום דבר שמרתיע אותו, אנו רואים את חברי הקואליציה שלו שמאז שנעצר אף אחד מהם לא התפטר לא פרש, כולם ממשיכים לשמור וליהנות מהקואליציה הזאת. כולם ממשיכים להחזיק את שלטון יהודה בן חמו .האחריות על מה שקורה בכפר סבא תהיה עליהם”.

 בתחילת הישיבה רויטל לן כהן סרבה שהישיבה תפתח עד אשר יוכנסו תושבים שנשארו בחוץ. באולם היו רק 4 תושבים. ללחץ שהפעילה לן כהן הצטרף גם עילאי. לבסוף הורה צביקה צרפתי שמכל אגף יישאר רק עובד אחד ובכך התפנו 6 מקומות נוספים.

לראשונה בתולדות העיר כפר סבא: כל מתחם העירייה גודר ולא אופשרה כניסה למפגינים

צפו בסרטון שתועד ע”י ביקורת בונה – לחצו כאן 

תגובות