משחקי מגנטים לפיתוח יכולות של פעוטות וילדים

מי לא אוהב לשחק במגנטים? נראה כי כל אחד נהנה להתעסק עם המגנטים. משחקי מגנטים מעניקים לילדים, ולא רק להם, שעות של הנאה מיצירה וחוויה שאין דומה לה.

משחק המגנטים מעניק לילדים שלנו ערך אמתי של משחק חינוכי ומיוחד המפתח אצלם את החשיבה ואת היצירה ומרחיב את עולם הדמיון. אז אם גם לכם נמאס לראות את הילדים שקועים שעות על גבי שעות במכשירים הסלולאריים, צופים בסרטונים ביו טיוב אף כשהם לא ממש מבינים את השפה המדוברת, ובא לכם לראות את  הילדים יותר פעילים ואקטיביים, מפעילים את הגוף ואת הראש – רוצו לקנות להם משחק מגנטים. המשחק הוא זה שיצליח להרים אותם מהעולם הווירטואלי ולהחזיר אותם אל עולם הילדות שכמעט נשכח מהם בשנים האחרונות.

  • מגנטים לדלת – אם תבחרו במגנטים לדלת יוכל הילד ליהנות ממשטח יצירה ענק שאפילו לא תצטרכו לקנות אותו. באמצעות החלקים המעניינים הוא ייצור יצירות אומנות על הדלת.
  • מספרים ואותיות מגנטיים – אפשר לקנות גם אותיות או מספרים מגנטיים אשר בעזרתם ניתן יהיה להרכיב מילים או משפטים ואף לשחק משחקי אותיות באופן אטרקטיבי ומעניין הרבה יותר מאשר עם דף ועט.
  • הרכבות מגנטים – קיימים היום הרבה סוגים של משחקי מגנטים המגרים את עולם הדמיון של הילד כאשר הטכניקה המיוחדת של הצמדת המגנטים מאפשרת ליצור במהירות ובקלות ארמונות פאר, מבנים מדהימים, מכוניות, משאיות, רכבות ואפילו כבישים וגשרים ובעצם כל מה שרק יעלה בדמיונו של הילד היוצר.

משחק מגנטים עם הרבה חלקים

אם אתם רוצים שהילד אכן ייהנה ויפיק תועלת מהמשחק, מומלץ מאוד להשקיע במשחק המכיל הרבה חלקים. ככל שיהיו יותר חלקים, המשחק יהיה מושך יותר ויאפשר יצירות מורכבות ומיוחדות. ככל שהמשחק יציע יותר אפשרויות  הרי שגם הילדים הגדולים ואפילו המתבגרים ייהנו ליצור באמצעותם.

משקיעים ונהנים

משחקי המגנטים הם משחקים לא ממש זולים. נכון שאפשר למצוא היום בחנויות המשחקים מגוון של הרכבות לא יקרות כל כך. אז למה כדאי ללכת דווקא על המגנטים היקרים יחסית?

  • המגנטים מושכים יותר מכל משחק אחר בגלל קלות ההרכבה והיכולת ליצור מבנים מדויקים הרבה יותר מכל המשחקים האחרים.
  • המגנטים (כאשר הם מאיכות טובה) הם משחקים שמחזיקים מעמד לאורך זמן ביחס למשחקים אחרים.
  • המגנטים מצליחים לעניין קשת רחבה של גילאים. ולמעשה גם המבוגרים נהנים לשחק בהם.
  • קל לאסוף אותם בסיום המשחק… – יש ילדים שלא רוצים להוציא את הקליקס או את הלגו מהארון בגלל הקושי באיסוף לאחר המשחק. הקליקס שמתפזר בכל רחבי החדר או הקפלה והלגו דורשים עבודה מאומצת בכדי לאסוף אותם. המגנטים לעומתם נדבקים זה לזה וכיף לעבור בחדר ולהצמיד את החלקים אלו לאלו.

מגנטים – כיף לשחק וגם כיף לאסוף בסיום המשחק!

מגנטים – המשחק המומלץ ביותר לכל המשפחה!

 

תגובות