קידום ממומן בגוגל מהווה את הדרך הקלה והטובה ביותר להביא לידים איכותיים. העובדה שניתן להגיע לאנשים הנכונים בדיוק בשעה שבה הם זקוקים לשירות הייחודי שלכם, גורמת לקידום הממומן להיות כלי של ממש בעולם השיווק המודרני. אז איך תוכלו להביא בעזרתו לידים איכותיים ולשלם פחות על כל אחד מהם? הכל בכתבה הבאה.
לבחור את השעות הנכונות שבהם יוצגו המודעות שלכם
חשוב לתזמן באופן חכם את השעות שבהן יוצגו המודעות שלכם ולהתאים אותן לשעות הפעילות שלכם. כדאי גם לבחור את השעות הנכונות שבהן קיים ביקוש שיא לשירות שלכם ולא לפחד להשקיע את התקציב עבור מספר מצומצם של שעות מדי יום. זכרו, אתם רוצים לקבל לידים שיעזרו לכם לסגור עסקה ולכן מוטב לקבל אותם (ולענות להם) כאשר הלקוח זקוק לכם באופן מיידי.
למקד את הפרסום שלכם על פי מיקום גיאוגרפי
כדאי לבחור את המיקום הגיאוגרפי המדויק שבו אתם מספקים שירות כדי ליהנות מלידים איכותיים שיביאו לכם עסקאות. חשוב למקד את הפרסום שלכם לפי הערים שרלוונטיות לשירות שלכם ולא לפרסם על פני כל הארץ. כדי להמחיש את העניין, אם אתם חשמלאים שגרים באזור הצפון, אין לכם שום סיבה להשקיע על פרסום בבאר שבע או באילת.
להשקיע בדף נחיתה ממיר
אם אתם רוצים קידום ממומן בגוגל שמביא תוצאות איכותיות ולא רק מבקרים אקראיים, אתם חייבים להשקיע בדף נחיתה שמביא תוצאות. כדאי לעשות בדיקות A/B בין כמה דפי נחיתה ולהקפיד על יצירה של חווית משתמש איכותית. בעזרת דף נחיתה איכותי ניתן ליהנות מלידים חמים ולהשקיע את התקציב השיווקי שלכם באופן חכם. כי אחרי הכל, על מנת להביא תוצאות, אתם צריכים ליצור דף נחיתה אופטימלי עם חוויית משתמש מעולה – רק ככה תוכלו ליהנות מכמות המרות גבוהה.
לבחור את הפלטפורמה שמתאימה למוצר שלכם
בשנים האחרונות, עיקר הגלישה עוברת מהמחשב הנייח למכשירי הסמארטפון ויותר ישראלים מחפשים בגוגל אחר אנשי המקצוע הנדרשים להם ישירות מהמכשיר הנייד. יחד עם זאת, עבור מוצרים רבים, דווקא הפרסום במחשב עשוי לעשות את העבודה. מוצרי חשמל ופריטי אופנה רבים, נקנים דווקא בערב כאשר מגיעים מהעבודה ומתפנים למסך הגדול. מסיבה זו, חשוב להתאים את הפלטפורמה השיווקית לסוג המוצר שלכם.
לא לשכוח לשווק מחדש ללקוחות שכבר ביקרו באתר שלכם
בלא מעט מקרים, הלקוחות שהגיעו אליכם היו בעיצומו של סקר שוק שכלל ביקור במספר אתרים. כדי להפוך את תהליך החיפוש שלהם ללידים איכותיים, מומלץ להשתמש בכל האפשרויות שגוגל מציעה לכם. בין אם מדובר בפרסומות ביוטיוב או בפרסומות באתרים אחרים, גוגל מאפשרת לנו לפרסם באופן בלעדי ללקוחות שכבר ביקרו באתר שלכם ולא השאירו פרטים.
לסיכום, לפני כל קמפיין איכותי חייבים לעשות אנליזה מדוקדקת ולהכיר את השוק שבו פועלים. בכדי להשיג את הלידים הטובים ביותר, חשוב להגיע לאנשים שבאמת זקוקים לשירות שלכם וליהנות מכל הכלים הייחודיים שמערך הפרסום של גוגל מספק לנו.
רוצים לקבל פרטים נוספים? בקרו באתר שלנו!