שערי גלילה – הפתרון המושלם להגנה על הרכב בחניה פרטית

מדינת ישראל סובלת ממכה של גניבות רכב בכל הארץ, ישנם אזורים מועדים לפורענות בהם כנופיות הגנבים פועלות ללא הרף, והמשטרה אינה מצליחה לטפל בבעיה. לכן, חשוב להתקין אמצעי מיגון על מנת להגן על הרכב הפרטי, במיוחד אם יש לכם רכב יקר או דגם פופולרי שאהוב על ידי הגנבים. באמצעות התקנת שער חשמלי נגלל תוכלו גם אתם להגן על רכבכם, השער מיועד לחניה פרטית ולחניונים, ניתן לייצר אותו בשלל גדלים ובהתאמה מושלמת לפתח החניה ולצרכי הלקוח.

הגנה על הרכב הפרטי

הרכב הפרטי משרת אותנו נאמנה ומאפשר לנו להסיע את הילדים לחברים, לחוגים ולמוסדות החינוך, לצאת לקניות, לסידורים וכמובן כדי להגיע לעבודה, לבקר קרובי משפחה ולטייל ברחבי הארץ. אף אדם אינו מעוניין לקום בבוקר ולגלות כי רכבו נגנב בלילה, לכן חשוב להתקין שער גלילה להגנה על רכב פרטי, את השער יש להזמין מחברה מובילה בתחום.

השער מיוצר מחומרי גלם איכותיים כמו אלומיניום, הוא כולל מנוע חשמלי עמיד ויעיל ויש מגוון אפשרויות לתפעול השער, לדוגמה שלט רחוק, שליטה באמצעות טלפון נייד, מתג הפעלה המותקן על הקיר ועוד. חשוב לוודא כי השער מיוצר מחומרי גלם עמידים בפני פגעי מזג האוויר, כדאי להתייעץ עם נציגי החברה כדי לבחור בפתרון הנכון והבטיחותי ביותר. מומלץ לשדרג את השער עם מנגנון בטיחות ומעצור חירום, כך תוכלו לפתוח ולסגור את השער גם כאשר יש הפסקת חשמל.

התאמה מלאה לצרכי הלקוח

כדאי לדעת כי שערי גלילה נחשבים לפתרון מיגון יעיל ואפקטיבי למגוון צרכים, בין השאר להגנה על הרכב הפרטי או למיגון חניונים בבנייני מגורים, במגדלי משרדים ובעסקים. אם בעבר היה נהוג להתקין שער נגלל משלבי אלומיניום או ברזל עם מנגנון ידני לפתיחה ולסגירה, כיום מתקינים שער חשמלי הנחשב למתקדם יותר, קל לתפעל אותו והוא פועל לאורך זמן ללא תקלות ובעיות.

את השער ניתן לייצר בגדלים שונים ובהתאמה לגודל הפתח של החניה או החניון הפרטי, השערים מיועדים ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. ניתן לצבוע את שלבי האלומיניום בשלל גוונים לבחירה, אפשר גם לחרוט על השער לצרכי מיתוג העסק ויש עוד פתרונות מתקדמים על מנת להתאים את המוצר לדרישות הלקוח ולצרכיו הייחודיים.

כאשר מחליטים למגן את החניה חשוב לערוך סקר שוק מקיף כדי להשוות הצעות ומחירים, יש לשים לב לפרמטרים כגון חומרי גלם, עמידה בתקנים המחייבים, סוג המנוע החשמלי, עמידות בפני פגעי מזג האוויר (מים, לחות, אבק, רוח, קרינה וכדומה), תקופת אחריות, רמת השירות, זמינות ועוד.

לסיכום, שער גלילה חשמלי הוא פתרון מצוין להגנה על הרכב הפרטי, השער נועד להקשות על הגנבים לפרוץ לחניה ולגנוב את הרכב, הוא גם מונע מקרי ונדליזם ומרחיק סקרנים ואורחים לא רצויים. את השער מומלץ להזמין רק מחברה מקצועית ואמינה המציעה שירות בכל הארץ ופתרונות מותאמים לצרכי הלקוח.

 

 

תגובות