סערה בגני הילדים העירוניים בכפר סבא: היום יום אחרון של סייעות הגן

ההורים זועמים על החלטת העירייה להוריד סייעת נוספת בגני הילדים. היום 31/12/2017, הוא יום העבודה האחרון של הסייעת הנוספת, למגינת לבם של ההורים.

בגן, מתכננים ההורים הפגנת מחאה מול לשכת מנכ”לית העירייה, אושרת גני גונן, זאת לאחר שלדבריהם, הובטח להם כי סייעת שניה תישאר עד סוף שנת 2018.

גן שרון, סייעת אחת בלבד ל- 27 ילדים

“מדובר בגן עם 27 ילדים”, אומר אחד ההורים “הודיעו לנו ש ב- 1.1 מורידים סייעת שנייה בגנים מתחת ל-30 ילדים. אצלנו בגן הובטח שהסייעת השנייה תישאר כי יש ילד אלרגן עם סכנת חיים שהסייעת הזאת כשירה לטיפול בו והובטח לנו ולמנהל הגן שיישארו 2 סייעות כל השנה”.

לטענת ההורים, ההודעה הפתיעה אותם בשבוע שעבר “לפתע הודיעו לנו שהסייעת תפסיק לעבוד בגן שלנו מיום שני הקרוב. ללא התראה, ללא זמן פרידה לילדים וכדומה. מדובר בגיל טרום טרום חובה, אם סייעת מחליפה בגדים לילד שברח לו, הגנן נשאר לבד עם 27 ילדים ! זו שערורייה! אנחנו ההורים הולכים להפגין ולדרוש בעירייה שיעמדו מאחורי המילה שלהם וישאירו את המינימום המגוחך של 2 סייעות לילדים בני 3”.

בחודשים האחרונים לקול מחאת ההורים, העירייה שבה וחזרה על המנטרה “על פי נהלי משרדי החינוך עיריית כפר סבא לא מחויבת להעסיק סייעת בגן טרום טרום חובה שבו פחות מ 30 ילדים”.

כך למשל “גן ברוש” – לטענת ההורים, הוא לא מותאם לילדים בטט”ח, “השירותים גבוהים וזה ממש מסוכן, כבר קראו מקרים שנפלו בשירותים. בגיל קטן כל כך הם חייבים כמה שיותר עיניים עליהם. אנחנו ממש חוששים לבטיחות ילדינו במצב שיש עוד איש צוות פחות”.
“הובטח לנו תשובות מהעירייה ואף אחד לא עונה. בינתיים מחר הם יישארו עם סייעת אחת ואנחנו די בפניקה. והעירייה בשלהם נצמדת לחוק היבש. מעבר לעניין הבטיחותי עם השירותים ובכלל הילדים כבר קשורים מאד לסייעת שעוזבת וזו פגיעה נפשית גדולה מאד לילדים קטנים כל כך. אנחנו ממש מרגישים שמתעלמים מאיתנו, נותנים תשובות אטומות ומתחמקות. שלחנו עשרות מיילים לכול הגורמים הרלוונטיים, ממש מתסכל”.

===================================================================

ינואר של מופעים ב Cinema City – סינמה סיטי ג’י כפר סבא!

#חי_ודק, יום שבת, 13.1, בשעה 10:30
עדי היא ילדה חמודה שלא מקפידה על הצחצוח, עד שהיא מבינה כי עליה לגשת בדחיפות לד”ר שין, רופאת השיניים שלה. הרופאה החביבה מסייעת לעדי להילחם בחיידקים ולשמור על היגיינת הפה ועל בריאות השיניים. לאחר שעדי נפרדת לשלום מצמד החיידקים, הם מחפשים לעצמם קורבן חדש. מי לא מצחצח שיניים כראוי? חי ודק בדרך אליך!
להזמנת כרטיסים >>bit.ly/2DbApw1 

#מי_מה_מוזיקה יום שבת, 27.1, בשעה 10:30
תזמורת חיה הכוללת תופים, כלי הקשה, גיטרה, קלידים, חליל צד, סקסופון ושחקן, אשר מסבירה לקהל ולילדים מוזיקה מהי.
בדרכם התיאטרלית, שמתובלת בהומור ובחן, שרים ומנגנים חברי התזמורת יצירות קלאסיות, ומדגימים סגנונות מוזיקליים שונים.
להזמנת כרטיסים >>bit.ly/2l8UwDB

תגובות