המתמודד על הראשות, רפי סער בביקורת חריפה נגד הנהלת עיריית כפר סבא:”על העירייה לקחת אחריות, לתקצב פתרונות מידיים לסוגיה ולנהל המאבק עבור התושבים”

רפי סער, המתמודד על ראשות העיר, העלה פוסט ממומן אותו הוא מפיץ בפייסבוק על רקע הריחות בשכונות הירוקות הנובע מהמפעל הסמוך

צילום מסך פייסבוק. צילום עבור סער : עזרא לוי

רפי סער “מאות תלונות הוגשו מתחילת שנת הלימודים ועד היום על מטרדי ריח שמקורם ממפעל התערובת ‘בראון’. הדיווחים מספרים על ריח חריף שמורגש בשעות הלימודים של התלמידים, במגרשי המשחקים ובשטחים הפתוחים. היום, לאחר שהסתובבתי בשטח אני יכול להגיד בפה מלא כי הריח מורגש ובלתי נסבל. הערכתי הרבה נתונה להנהגת ההורים, ועד הפעולה וועדי השכונות על פועלם. בהפגנה האחרונה שאורגנה על ידם פגשתי בתושבים מעורבים ופעילים מאוד. בדומה לבעיית השריפות הפירטיות, גם כאן אנו עדים לתופעת היעדר המנהיגות שמכריחה את התושבים לפעול באופן עצמאי. שוב התושבים יוצאים לרחובות, מפגינים ומנסים לשפר את המציאות הקשה בכוחות עצמם. על עיריית כפר סבא לקחת אחריות, לתקצב פתרונות מידיים לסוגיה ולצד זאת, לנהל את המאבק עבור התושבים -זה תפקידה, זה תפקידה של מנהיגות אחראית. לתושבי כפר סבא מגיע יותר”. 

סער קיבל עשרות תגובות לפוסט, בין התמיכה הבאה לידי ביטוי בפוסטים יש גם תגובות כאלה שדחו הטענות והדגישו כי המפעל היה קיים עוד הרבה לפני התושבים, אחרים הגיבו וכתבו כי מדובר ב”ריח בחירות”. היו גם תגובות קשות יותר כמו מקום מגוריו של סער עד לא מזמן, עליהם הגיב סער באריכות.

יצוין כי לסער יש עוזרת צמודה, קמפיין ממומן באמצעות חברה ששכר ופוסטים המופצים מדי שבוע בתשלום, ברם, הכרזה רשמית לתושבים, משום מה טרם יצאה לאור.

רפי סער. צילום: תומר דואק

תגובות

תגובות