פותחים את 2018 עם כמה גאדג’טים מטריפים

אוהבים חידושים דיגיטליים? בואו ותקראו על כמה גאדג’טים מטריפים שלפני כמה שנים הייתם יכולים רק לחלום עליהם. מדהים לגלות כי יש תמיד מי שמחפש כיצד להקל על חיינו ולאפשר לנו לבצע את פעולות יומיומיות בצורה קלה ונוחה יותר ולחסוך תוך כדי זמן וכסף. גם אתם תוכלו בקרוב לצאת לשטח בלי לחשוש מיתושים מטרידים, תוכלו להתפנק על ברז ביתי אוטומטי ומאיר, וגם להטעין את הסמארטפון שלכם עם כבל חדשני במיוחד. בואו והכירו את הגאדג’טים שעתידים להפתיע אותנו ממש בקרוב.

ברז עדכני אצלכם בבית בקלות וללא מאמץ

אוהבים את תחושת הפינוק כאשר אתם רק מניחים את היד מתחת לברז, ומיד אתם מרגישים זרם של מים על היד? כחלוף מספר שניות מסוים הברז נסגר מאליו ואתם ממשיכים הלאה בלי לסגור את הברז…. קבלו את – Autowater. הכלי שיהפוך את חדר האמבטיה או המטבח שלכם לחסכוני מאוד. המכשיר מצויד בחיישן תחתון שפותח את זרם המים כאשר הוא מזהה ידיים או חפץ מתחת לברז. בצד ישנו חיישן שהוא מאפשר את זרם של מים למשך זמן מוגדר עד לכיבוי האוטומטי. החיישנים הללו רואים גם בחשכה, כך שגם אם הבית אפל אתם יכולים ליהנות משימוש בברז החכם שלכם. בנוסף כולל המכשיר נורות לד צבעוניות. את המכשיר מטעינים אחת לכמה חודשים, ההתקנה שלו פשוטה והוא מגיע עם מתאמים לסוגי ברזים שונים. חפשו את המכשיר באינטרנט אם אתם רוצים ליהנות מברז מפנק וחכם במיוחד במטבח או בחדר האמבטיה.

הגנה היקפית מפני יתושים

יתושים באמת מוציאים מהדעת. מה עוד לא עשינו כדי להראות להם את הדרך החוצה? כיצד ניתן ליהנות בחצר, בשטח או בכל מקום אחר, אם יתושים מטרידים מתעופפים לכם ליד האוזניים? הכירו את המתקן הקומפקטי והנייד שמגן בצורה היקפית ברדיוס של שלושה מטרים מפני יתושים.  Radius הינו מתקן שמצויד בגוף חימום קטן. הוא מפיץ חומר פעיל מקבוצת הפירתרואידים. החומר הינו טבעי והוא דוחה את היתושים. את החומר יש לרכוש בנפרד. מדובר במחסניות שכל אחת מספיקה לארבעים שעות של הגנה. המתקן הינו נייד ולאחר טעינה ניתן לעשות בו שימוש ללא חיבור לחשמל. חפשו את המוצר והכינו את עצמכם לבואו של קיץ ואיתו היתושים.

טעינה אידיאלית ונוחה

כמה פעמים נכנסתם אל חנות סלולר כדי לרכוש כבל טעינה וחזרתם לאותה החנות מהר מאוד כדי להחליפו בכבל אחר? הכירו את הכבל המתקדם שגם מטעין אבל גם שומר לכם על הסמארטפון. Charby Sense הינו כבל עמיד שמטעין את הנייד שלכם במהירות כפולה. נורית החיווי של הכבל מסייעת לכם לעקוב אחר פעולת הטעינה. כאשר הטעינה מגיעה למאה אחוז נפסקת הטעינה. הפסקה זו שומרת על הסמארטפון ומונעת נזקים בגין עודף טעינה. כמו כן המטען מעוצב בצורה סימטרית כך שאפשר יהיה לחבר אותו בקלות למכשיר.

ומה עכשיו? חפשו את הגאדג’טים השווים על המדפים ותיהנו משימוש מפנק ונוח במיוחד!

 

 

תגובות