איך לעצב דירה קטנה בגדול?

אז גם אם הבית שלכם קטן ואין לכם חללים מיותרים – אתם יכולים לעצב אותו בגדול. כן, כי עיצוב מוצלח אינו תלוי בגודל של השטח. בחירה נכונה של האלמנטים, המיקום המדויק של הרהיטים וכל יתר הפרטים, עשויים לארגן לכם בית שימושי, מעוצב ופרקטי במיוחד. שימו לב למספר פרטים חשובים שיש להם השפעה רבה על הבית ועל המראה שלו.

עיצוב מוצלח של בית קטן

הסלון – לסלון יש חלק משמעותי מאוד בכל בית. וזאת בגין העובדה שזה המקום הראשון שנגלה בפניו של האורח שנכנס אל הבית. מה גם שהוא מהווה מקום מרכזי לבני הבית בו הם נפגשים, משוחחים ומבלים יחד. זו הסיבה לכך שחשוב לעצב את הסלון בצורה מותאמת ומוצלחת. כך שהוא יענה על הצרכים וימלא את הדרישה שלכם. מערכות ישיבה הן חלק בלתי נפרד מהסלון. ואכן ניתן לבחור פינות ישיבה במגוון סגנונות ובדוגמאות מגוונות. מערכת ישיבה עשויה להשתרע על פני שטח גדול במקרה של סלון ענק. אך ניתן בהחלט למקם אותה בפינה המתאימה לה במקרה של דירה קטנה. יש לשים לב לכך שככל שמעמיסים את הבית ברהיטים ובאביזרים הוא נעשה קטן ודחוק יותר. לכן לבית קטן חשוב יהיה לבחור את מערכות ישיבה קטנות, נפתחות ופינתיות.

חדר הרחצה – אמנם לא כל אורח נכנס אליו. אבל הוא חלק שימושי ובעל משמעות רבה בדירה. זו הסיבה לכך שחשוב לאבזר אותו כראוי ולשים לב לעיצוב מוצלח. אחד החלקים שיש להם השלכה ישירה על האמבטיה הם ארונות אמבטיה. הארון הזה מאפשר לכם לאחסן בנוחות רבה ובצורה פרקטית את כל האביזרים שלכם. כך שאתם יכולים לשמור על מראה מאורגן ומסודר. כאשר בוחרים ארון לחדר אמבטיה קטן מומלץ לרכוש ארון אמבטיה תלוי, היות והמרווח בין הארון לרצפה יתן תחושה אורירית יותר ופחות צפופה. . כמו כן חשבו על הצבע של הארון. האם הצבע שלו בהיר או כהה? צבעים בהירים מייצרים תחושת מרחב פתוח יותר. וכמובן בידקו האם הארון המועדף משתלב עם יתר האביזרים בחדר הרחצה? האם הוא מעוצב בסגנון הכללי של הבית? והאם הארון אכן מותאם לשימוש שאתם עתידים לעשות בו? הוא יצליח להכיל את כל החפצים שאתם אמורים לאחסן בו? או שמה תצטרכו למצוא מקום אחסון נוסף.

חדר השינה – חדר השינה שלכם צריך לאפשר לכם שימוש נוח ויעיל. כך שאכן תוכלו לנהל את החיים שלכם בשלווה ובנינוחות. לכן על מנת לנצל את המקסימום מחדר שינה קטן מצאו מיטה עם אפשרות אחסון והתאימו אליה את הארון והשידה. כמו כן וודאו כי החדר הקטן אינו מכיל פריטים מיותרים שתופסים מקום יקר.

אז גם אם הבית שלכם קטן, ולא חשבתם שיש לכם אפשרות לעצב אותו בגדול, דעו לכם שקיימת חנויות שנותנות מענה דווקא לצורך זה. אתם יכולים לבקר באתר החנות ויטוריו דיוואני ולמצוא בו מגוון רחב של רהיטים מעוצבים המתאימים לחללים קטנים – ולהשיג תוצאות נפלאות!

 

תגובות