משפצים? בקרו בקורצקי ברמת השרון

יש חנויות שאי אפשר לפספס אותן. ואם אתם בקטע של שיפוץ אז קורצקי זו החנות שאתם צריכים לבקר בה – כדי לדעת שאתם בדרך הנכונה. כאן תתמצאו את כל מה שאתם מחפשים לשיפוץ המוצלח שלכם. כאן תקבלו את המידע הנחוץ ואת כל הכלים להצלחה שלכם.

לקראת שיפוץ מוצא את עצמו האדם בתוך בליל של מחשבות, תכניות והרבה מאוד סימני שאלה. הוא עתיד לקבל בתקופה הקרובה ים של החלטות, ולבצע אינספור בחירות. כדי שהוא אכן יצליח בכך חשוב מאוד שהוא ידע היטב מהי המטרה שלו. שהוא יבחן את האפשרויות בצורה ריאלית וינהל את המהלך בצורה חכמה – לקראת השגת התוצאה המושלמת שלו. אחד היעדים הנחוצים בשלב זה הוא חנות עשה זאת בעצמך. בחנות כזו ניתן להתרשם ממבחר מוצרים, כלים ואביזרים. לקראת שיפוץ מוצלח של הבית.

  • סניטציה – במהלך השיפוץ מחליפים לרוב את הכיורים, אמבטיות ושירותים. יש לדעת כי קיימים כיום מוצרים חדשניים ומתקדמים שמשאירים מאחור את כל מה שהיה לכם עד כה. כדי להצליח בבחירה עליכם לבחון את הכיורים הקיימים – כיור מונח או שקוע למשל, את האסלות המוצעות ואת האמבטיות האפשריות. בחינה זו תספר לכם על טווח הבחירה שלכם ותוכל לתת לכם את הכלים לבחור את מה שטוב ומתאים לכם. שימו לב לבחור מוצרים ברמת איכות גבוהה. כאלו שיוכלו לשמש אתכם לאורך זמן. כמו כן יש לוודא התאמה מוחלטת בין המוצר לשטח שמיועד לו. כך שהוא ישתלב היטב במקום.
  • ברזים – מבחר הברזים הינו רחב. עליכם לשקול היטב את הצורך שלכם ולאפיין אותו כראוי, כך שכאשר תגיעו לחנות תדעו מה בדיוק אתם צריכים. תוכלו להתעניין בברזים המוצעים ולהכיר את הפונקציות השונות דרך אתר האינטרנט של החברה, שם תמצאו ברזים לאמבטיה ולמטבח, ברזים פשוטים וברזים מיוחדים ומעוצבים. אתם צפויים ליהנות במיוחד משימוש בברזים החדשים והמשוכללים שהחנות מציעה.
  • ארגון ואביזרים – המראה של הבית מושפע במידה רבה מהאביזרים השונים שאתם רוכשים. סל הכביסה, פח האשפה, סלי האחסון ועוד כהנה וכהנה. מוצרים אלו משפיעים גם על נוחות השימוש ועל הפרקטיקה שלכם. שוטטו בין עמודי האתר האינטרנטי ומיצאו את הפריטים המועדפים עליכם לסדר ולארגון הבית. לאחר מכן מצאו את המקום המתאים לכל פריט בבית ובידקו אם גודל הפריט מתאים עבורו.
  • תאורה – לתאורה שאתם מתקינים יש תפקיד חשוב במראה של הבית. לכן חשוב לרכוש את גופי התאורה שמשתלבים במקום ותורמים את חלקם למכלול הקיים בבית. תאורה נכונה מדגישה אזורים מסויימים ומאפשרת שימוש מועיל ונוח בחללים השונים של הבית.

בואו לקורצקי כדי להתרשם ממבחר עצום של אביזרים ומוצרים שיעזרו לכם לעצב ולארגן את הבית מחדש. בקורצקי יש תהנו מייעוץ מקצועי ומאספקה מהירה של הפריטים שרכשתם. כמו כן אתם יכולים לבחור לבצע הזמנה מקוונת וליהנות מאספקה מהירה עד הבית!

תגובות