אשת המופת של ליונס כפר סבא לשנת 2018: העיתונאית, יוזמת ומייסדת מרכז החסד מהלב, אירית מרק
הגברת אירית מרק, עיתונאית, יו”ר ויצו לשעבר בכפר סבא, מקימה, מייסדת ויוזמת מרכז החסד מהלב, מועמדת לאשת השנה של ליונס כפר סבא לשנת 2018.

מאת: אבי שחר

אירית מרק, אשת מופת. צילום: תומר דואק

אין צורך להכביר במילים על מעשיה ופעילותה של אירית מרק בהתנדבות למען החברה בכפר סבא. מזה שנים שהיא מסייעת, יוזמת ודוחפת לפרויקטים למען הקהילה החלשה בעיר.

מרק כידוע מסייעת למשפחות רבות מאוד בעיר, מפעילה פרוייקט לבוש חם חדש לחיילים מכל הארץ, מחלקת בעזרת מתנדבים סלי מזון ומשלוחי מנות אך עיקר פעילותה היא לספק כל צרכיהם של חיילים ומיעוטי יכולת.

מרק שכרה לצורך הפרוייקט חנות חברתית שהקימה – בה היא מפעילה ממכר יד 2 כאשר כל ההכנסות הולכות לקהילה. מהחנות היא מפעילה מערך ריהוט ומוצרי חשמל אותו היא מעבירה חינם למי שזקוק.

לחנות החברתית יש קבוצה הנקראת >> החנות החברתית הראשונה מסוגה בכפר סבא ובארץ כולה 

תמיר ואוסנת שוורץ, חברי עמותת הליונס הפתיעו את הגברת מרק בבוקרו של חודש דצמבר כאשר הודיעו לה על מועמדותה לתואר המכובד. תמיר ואוסנת קיבלו לידיהם מכתבי הערכה רבים על פי בקשתם, אשר התקבלו ממשפחות להם סייעה ומסייעת הגברת מרק מזה מספר שנים. המכתבים מצורפים למטה.

הגברת מרק מסרה כי היא נרגשת מאוד מהמעמד “אנחנו עושים ומסייעים בכל שנה, המתנדבים ואני, שלא על מנת לקבל פרסים, אך עדיין זה מרגש מאוד ותודה לתמיר ואוסנת ולכל חברי עמותת הליונס על פועלם מדי שנה למען אלו שעושים יום וליל למען אחרים בהתנדבות מלאה. תודה מעומק לבי”.

אירית מרק מחזיקה מאות מכתבי תודה בחנות ותעודות הוקרה מגורמים שונים ביניהם עמותות להם סייעה, משפחות וחיילים.

יו”ר ההסתרות, שאול דור פרגן והפליג בשבחים “אירית מרק היקרה ! וואוווווו ענק . ענק. את הכי ראויה הכי טובה הכי מגיע לך שבעולם.. מי זאת אירית ? אירית זו האישה עם הלב הענק שעוזרת לאלפים מתושבי העיר כפר סבא, אירית היא אישה ראויה בהחלט לכל תואר אפשרי בעיר כפר סבא.
אני מאמין שנעשה צדק היסטורי עם אירית מרק במיוחד כאשר נבחרה ליו”ר ויצו ולאחר מכן המשיכה בקור רוח מרהיב להמשיך ולתרום לכפר סבא עירנו האהובה. היום אני יכול להגיד בגאווה גדולה שכפר סבא זכתה בפרס המוענק לגב’ הכי מוערכת שיש אירית מרק הנפלאה …אני כתושב העיר שנעזר בשרותיה מתרגש מרגש מאוד מאוד מאוד. שאי ברכת משפחת דור ותושבי העיר, ברגשי כבוד והערכה”.

בחרנו להביא בפניכם 3 ( השמות המלאים שמורים מהטעם המובן במערכת).

 

=================

 

===

 

 

תגובות