“מגיע לכלבים ולנו בעלי הכלבים מקום שבו הכלבים, יוכלו לשחק, לפרוק אנרגיה, לפגוש חברים וליהנות ושלא נמשיך לקבל דוחות”

דיירי שכונת האוניברסיטה, גני השרון, הדרים והסביבה חתמו על עצומה תחת הכותרת “הקמת גינת כלבים ברח המוביל בכפר סבא“.

“פנינו לעירייה בבקשה להקים גינת כלבים ברחוב המוביל”, מציינת אחת ממובילות היוזמה “הצורך בגינה זו הוא חיוני ביותר. מדי יום אנו מטיילים עם כלבנו ברחבי שכונת הדרים ואין מקום שבו ניתן לשחרר את הכלבים להוצאת אנרגיה, להיפגש עם כלבים נוספים, ללא חשש שירוצו לכביש/יתלכלכו מאד. אנו מעוניינים בגינה שבה יוכלו גם ילדנו לשחק עם הכלבים מבלי חשש ושאנחנו, התושבים בעלי הכלבים, נוכל לשבת בנחת ולשוחח זה עם זה.

גינת הכלבים ברמז

“באזור שכונת הדרים, ליד בית ספר רמז, אכן קיימת גינת כלבים אולם היא קטנה מאד וברגע שיש שם יותר מכ-5 כלבים גדולים יחד- כבר הם נתקלים זה בזה במרוצתם דבר שיכול לגרום לפציעתם. כמו כן, אין בגינה זו דשא והיא מוזנחת מאד. בימי החורף במיוחד– לא ניתן ליהנות ממנה- הגינה קטנה, מלאה בבוץ ובשעות הערב המוקדמות כשכבר מחשיך בחוץ- אין שם כלל תאורה כך שלא ניתן לצאת לשם עם הכלבים ובטח שלא לשלוח לשם את ילדינו עם הכלבים. בנוסף – יש שם ברזיית כלבים אשר לא תוכננה כהלכה. מים נוטפים ממנה לקרקע ונפער שם בור המתמלא בבוץ (גם בקיץ) כאשר חלק מהכלבים שותים ממנו ואח”כ מקיאים. כחלק מנושא הקיימות בכפר-סבא, העירייה מעודדת את תושביה לאמץ כלבים ולכן זה מן הראוי שתקצה גינות מתאימות. ברחוב המוביל, לכל אורכו, קיימות מדשאות. מדשאות אלה ריקות מאדם רב הזמן וישנם חלקים שאף אחד לא ניגש אליהם. גינת כלבים מסודרת כהלכה ברחוב המוביל תוכל לשרת גם את תושבי שכונות תשלו”ז, האוניברסיטה, יוספטל וקפלן בנוסף לתושבי שכונת הדרים. אציין שאין צורך במתקנים מלבד ספסלים לבעלי הכלבים. המטרה היא שהכלבים יוכלו לרוץ ולשחק”.

 

המוביל

 

התושבים העלו עצומה עליה חתמו כמאה איש “זוהי עצומה להקמת גינת כלבים ברחוב המוביל בכפר סבא”, נכתב בעצומה “עיריית כפר סבא מעודדת אותנו, התושבים לאמץ כלבים. אך אין לנו שטחים נורמליים ומסודרים למשחקים עם הכלבים ואנחנו בעלי הכלבים סובלים מכך וכך גם הכלבים.

ברחוב המוביל, קיימות מדשאות מקצה אזור התעשייה ועד צופית. שטח המדשאות ריקים מאדם 90% מהזמן, ומוטב יהיה שעיריית כפ”ס תקצה, תגדר ותסדיר חלק מסוים משטח זה לטובת רווחת בעלי הכלבים והכלבים עצמם!

מגיע לכלבים ולנו בעלי הכלבים מכל הגילאים מקום שבו הכלבים, יחד עם ילדנו יוכלו לשחק, לפרק אנרגיה, לפגוש חברים וליהנות. מקום שהיה מסודר עם דשא וספסלים ולא מקום עם בוץ ולכלוך. וכך נוכל ליהנות כולנו ולא לקבל דוחות. לא עוד לגינות מלוכלכות ומלאות בוץ, לא עוד לקבל דוחות, אנחנו רוצים גינה שווה ומסודרת!”.

אנדרס מלינקביץ השיב לפניית התושבים “זמן התקן לבחינת הנושא אינו קצר ובכל מקרה יעשה מאמץ לבחון הנושא בהקדם”.

תגובות