וטרינר בשרון

מזל טוב! צירפתם חבר חדש למשפחה! אין ספק שמדובר במאורע מרגש – כלב מביא שמחה לחיים והופך אותנו לאחראיים יותר, פעילים יותר ושמחים יותר. הכלב שלכם יאהב אתכם ללא כל תנאי, מהרגע שבו תיקחו אותו אליכם ועד אחרון ימיו – אם רק תתנו לו ולכן, חשוב שגם אתם תדאגו לרווחתו ולבריאותו. כך למשל, בכל הנוגע לטיפולים ולפיקוח רפואי, חשוב שתהיה לכם כתובת אחת עבור הכלב – ממש כמו המרפאה של ד”ר – הכתובת שלכם לווטרינר בשרון!

 

מכירים את הכלב שלכם מקרוב

כשאתם בוחרים במרפאה וטרינרית קבועה, יש מי שמכיר את הכלב שלכם ואת ההיסטוריה הרפואית שלו. יש מי שיודע להבין בדיוק מה עובר על הכלב שלכם בהשוואה להתנהגות הרגילה שלו. מכיוון שהכלב שלנו לא יודע או יכול לדבר ולהסביר לנו מה עובר עליו, כדי להבין באמת מה עובר עליו, צריך להכיר את ההתנהגות שלו בשגרה. לא רק זאת, כשיש מי שמכיר מקרוב את הכלב שלכם, לפעמים יהיה מספיק בשיחת טלפון עם הווטרינר בכדי לקבל את הפתרון למצב של הכלב ולא לרוץ אתו בלחץ למרפאה כל פעם שמשהו נראה לכם חשוד.

כל הטיפולים שהכלב שלכם צריך – במקום אחד

במרפאה כמו זו של ד”ר די, הכלב שלכם יכול לקבל כל טיפול שאותו הוא צריך וזו בדיוק סוג המרפאה שעליכם למצוא. במרפאה של ד”ר די, הלקוחות מקבלים טיפולים רפואיים-וטרינריים, שירותי רפואה מונעת (כמו חיסונים למיניהם), רפואה פנימית ושירותי מעבדה, רפואת מומחים, רפואה כירורגית, רפואת שיניים ואפילו – ייעוץ התנהגותי, אם אתם מוצאים שקשה לכם להבין את התנהגותו של הכלב.

כך, הכלב לא צריך לעבור ממרפאה למרפאה ולשבת תחת ידיו של רופא אחר בכל פעם. כל מי שיש לו כלב יודע כמה מפחידה יכולה להיות החוויה של מפגש עם רופא חדש עבור הכלב.

לקוחות ד”ר די – וטרינר בשרון – אף פעם לא לבד

כן, לקוחות המרפאה של ד”ר תמיד מקבלים יחס חם – בין אם מדובר באוזן קשבת וייעוץ מקצועי עבור בעלי הכלבים או שמדובר בטיפול מסור ואוהב להולכים על ארבע. במרפאה וטרינרים בעלי ניסיון של שנים בטיפול וליווי כלבים ובעליהם, כאשר כל לקוח מקבל את מלוא תשומת הלב ואת הפתרון הטוב ביותר, שמתאים הן לכלב והן לבעליו.

יש לכם כלב חדש? גם אתם מוזמנים לבקר אותנו במרפאת ד”ר די וטרינר בשרון ולהתרשם ממרפאה שאוהבת כלבים ומטפלת בהם במסירות ובמקצועיות.

תגובות