רשמי: רפי סער הכריז על מועמדותו לראשות העיר כפר סבא

בערב יום ראשון קיים, רפי סער, אירוע הכרזה על מועמדותו לראשות העיר מול מאות מתושבי העיר שבאו לתמוך ולשמוע את עיקרי התכנית של רפי סער לכפר סבא.

סער: “כפר סבא נמצאת בצומת דרכים של ממש. עיר בערפל בה הכול נמצא בהקפאה. תכניות לא יוצאות לפעול, כספים לא מנוהלים ביעילות, אין יוזמה, אין שקיפות, אין דיאלוג עם התושבים ויש תחושה שאין בשורה כמעט בשום תחום עירוני. כדי שלא ייגרם נזק בלתי הפיך לעיר שלנו, ההנהגה הבאה של כפר סבא חייבת להיות הנהגה בעלת ניסיון מוניציפלי, הנהגה אחראית, ישרה ובעלת יכולת מוכחת”.

סער (50), נשוי ואב לשלושה, יליד כפר סבא ובוגר מערכת החינוך בעיר. את שליחותו הציבורית החל בעיר בתוקפת ראש העיר דאז, יצחק ולד, אשר מינה אותו לסמנכ”ל העירייה ובהמשך למנכ”ל. בין תפקידו השונים היה מנהל אזור התעשייה “עתיד ידע”  אשר תחת ידיו הפך לאחד המבוקשים בארץ, והיה אחראי על הצלחת פרויקט “מחיר למשתכן” בשכונת הדרים, שם שווקו בהצלחה כ-500 יחידות דיור.

“זה לא סוד, שבשנים האחרונות, אני פועל מול רשויות מקומיות במגוון תחומים. הניסיון שצברתי מאפשר לי לבוא מוכן ולהתחיל לעבוד מהרגע הראשון. אין זמן למידה ואין שכר לימוד שיבוא על חשבון התושבים. מהיום הראשון בתפקיד אדע להוציא אל הפועל תכניות, ליזום, לתכנן, להביא מקורות הכנסה, לפתור בעיות שעל הפרק ולהוביל את העיר להישגים”. כך סער.

את כנס ההכרזה פתחה ד”ר אוסנת ספורטה, בעברה מנהלת האגף לחינוך על יסודי בחולון. לאחר מכן, הציג רפי את עיקרי תכנית העבודה שלו לעיר כפר סבא בכלל התחומים העירוניים : “בכוונתי להפוך את כפר סבא לעיר המתקדמת בשרון בתחומי החינוך, התעסוקה, התרבות, הספורט, השירות לתושב, שדרוג תשתיות, שדרוג מערך התחבורה ומענה לצרכי הדיור. עיר בעלת אופי כפרי, איכות חיים והשירות הטוב ביותר לתושבים”.

במהלך הערב, הודיע סער על מינוי של מספר 2 ברשימה העתידית שלו, דני הרוש, סמנכ”ל עיריית כפר סבא לשער אשר כיהן בתפקיד 35 שנים.  התכניות שהציג סער בערב זה ממוקדות ורחבות, על כך הוא מסביר לקהל בנחישות: ” לכפר סבא אין בעיה של כסף. התושבים פה משלמים מספיק ארנונה, אפילו יותר מידי. לכפר סבא אין בעיה של כסף , יש לה בעיה של ניהול וקביעת סדרי עדיפויות.

את תכנית העבודה המלאה, כך התחייב סער, נקבל לביתנו בתקופה הקרובה. 

 

 

 

תגובות