סיפורה המופלא של לימור לרר והתקרית בילדות שמינפה והעצימה יכולותיה שהביאוה להצלחה היום כקוסמטיקאית מבוקשת

בעקבות תקיפתה בילדותה על ידי ילד שנשלח על ידי מי שנחשבה אז לחברתה הטובה והערה שנאמרה לה על השחורים באפה כשהייתה נערה, השתנו לחלוטין חייה של לימור לרר משערי תקווה. בימים אלו – בזכות שיטה ייחודית שפיתחה בעצמה – הכוללת ערוץ יוטיוב פופולרי, לומדות נשים
רבות לטפח בעצמן את עורן מבלי ללכת בתדירות גבוהה לקוסמטיקאית    

ההתנכלויות מצד חבריה וחברותיה בתקופת ילדותה גרמו ללימור לרר מהיישוב שערי תקווה שבאזור השומרון להבטיח לעצמה שהיא תדאג להעצים את ביטחונן של נערות ונשים רבות, זאת באמצעות טיפולים קוסמטיים בדגש על טיפולי פנים – ובמיוחד אקנה שמטריד נערות רבות ופוגע בביטחונן העצמי. לימור לרר, קוסמטיקאית מומחית לאקנה והסרת שיער, נשואה ואם לשלושה ילדים, תספר בראיון איתה על מקרה תקיפה חמורה שעברה כאשר למדה בבית ספר יסודי, שבעקבותיו השתנו חייה לחלוטין.

לרר פיתחה עבור נערות ונשים ברחבי הארץ שיטה ייחודית בשם: “להיות הקוסמטיקאית של עצמך”. זאת מתוך רצון אמיתי להעניק לנשים רבות ככל האפשר מידע, שבעזרתו יוכלו לטפל ולטפח את עורן בעצמן בקלות ובפשטות, והכל בעלות מזערית וכך בעצם הן יוכלו להגיע לקוסמטיקאית בתדירות נמוכה יותר. לצורך כך היא פתחה ערוץ יוטיוב פופולרי, שהסרטונים הרבים שמוצגים בו זוכים  לצפיות רבות. היא גם יצרה קבוצת פייסבוק, בה נשים יכולות לשתף, להתייעץ ולקבל מידע וטיפים מעשיים רבים.

בעקבות המעבר של משפחתה מתל אביב לחולון, היא ניסתה להתערות בחברה ולהיות מקובלת, אך למרבה הצער דווקא אז התחיל חרם מתמשך עליה. היא לא הכירה את הילדים החדשים בשכונה, אך מתוך מצוקה אמיתית ורצון בשייכות הצליחה ליצור קשר חברי בלבד, שמבחינתה הייתה חברתה הטובה, אך הסתבר שזאת הייתה טעות מרה. אותה חברה קראה לה לרדת מביתה לכניסה לבניין, שם חיכה לה ילד שהיכה אותה נמרצות.

לימור תספר כיצד “גופי זעק מכאב. הרגשתי מושפלת ובעיקר חסרת ביטחון, וחזרתי הביתה רועדת כולי וממררת בבכי. לא הצלחתי לישון בלילות מרוב כאב ועלבון צורב. הייתי ילדה טובה מבית טוב, הוריי מעולם לא קיללו ואף פעם לא חוויתי אלימות בבית. גם הייתי ילדה ‘חנונית’ שלא מחזירה. לצערי, בני כיתתי ניצלו זאת לרעה והתעללו בי”.

היא תגלה כיצד לאחר מספר שנים, שבמהלכן כבר לא הייתה יכולה לסבול יותר שהיא יושבת לבדה במשך שעות רבות, “הרמתי ראשי לשמיים, התחננתי והתפללתי לאלוהים שיעזור לי לצאת מהחרם שנכפה עליי. כך גמלה בליבי ההחלטה כי למחרת אחזיר לכל מי שיכה אותי ובגדול”. למחרת כשהלכה ברחוב ראתה מולה שוב את אותה חברה מצביעה ומלגלגת עליה מול כל הילדים. נחושה בליבה לא לוותר, היא התקרבה אליה, ליפפה את ידיה סביב צווארה וחנקה אותה. לימור: “הזהרתי אותה שלא תעז לקלל אותי יותר לעולם. המשכתי ללכת ונתקלתי בילדה אחרת שחיכתה לה באחת החצרות, קיללה אותי וניסתה לשרוט את פניי. הפעם לא התבלבלתי, והחזרתי לה מכות נמרצות. מאז אותו היום אף ילד לא העז להתעסק איתי יותר”.

היא החליטה לעסוק במקצועה כקוסמטיקאית לאחר שגיל 18 כשבילתה עם חבריה בחוף הים, העיר לה נער על הפצעונים השחורים באפה. פגועה מאוד, היא חזרה לביתה וקיבלה החלטה לטפל בעצמה בקביעות אצל קוסמטיקאית. לאחר שנהנתה מהתוצאות וחשה שינוי משמעותי בפניה ובתחושתה האישית, החליטה לאמץ אותן והתייצבה מדי ארבעה חודשים אצל קוסמטיקאית.

 

לימור לרר, צילום גיא הכט 2

לרר מסבירה את הרציונל שמאחורי השיטה הייחודית שפיתחה בעצמה: נשים רבות מגיעות לקוסמטיקאית לעתים רחוקות – פעם בחצי שנה או שנה – אבל זה לא מספיק כדי לשמור על העור. לרר: “בעזרת ערוץ זה אני נותנת תמיכה לנשים כיצד לטפל בעצמן בין טיפול לטיפול, ממליצה להן באיזה קרם למרוח וכיצד לתחזק את עורן באמצעים פשוטים. כל זאת באמצעות סרטי וידאו, שמדגימים באופן ברור מאוד איך עושים זאת בצורה נכונה”.

לאחר שירותה הצבאי עבדה לרר בעבודות שונות. בגיל מוקדם יחסית, 24, כבר עמדה מתחת לחופה עם אהבת חייה. לאחר חופשת הלידה, בעקבות המלצה של קרובת משפחה, החלה ללמוד איפור וטיפוח, ובהמשך למדה קוסמטיקה במוסד יוקרתי ובכך הגשימה את הייעוד והחזון שלה, שהפכו לחלק בלתי נפרד מחייה.

היא התחילה לעבוד אצל הקוסמטיקאית שטיפלה בה כנערה, ומאוחר יותר הקימה קליניקה משלה ליופי ולטיפוח – בתחילה בחדרון קטן בבית הוריה ובהמשך ביישוב שערי תקווה הסמוך לראש העין, שם היא מעניקה טיפולים במגוון תחומים: טיפולי פנים וגם הסרות שיער מכל הגוף בעזרת טכנולוגיה חדשה ובטוחה של גלי אור בעוצמה נמוכה שקיימת 30 שנה.

לרר מסבירה כי בתחילת כל טיפול היא מאבחנת את העור, מסבירה למטופלת את תהליך הטיפול ומתאימה לה את התכנית הייחודית עבורה, ומלמדת ומייעצת איך לשמור על העור לשנים רבות. על מנת לשמור על העור ממליצה לרר להקפיד על תזונה נכונה, להקפיד על שתיה מרובה של מים, לנקות את הפנים פעמיים ביום בעזרת סבון מתאים ולהימנע מחיטוט בפנים.

 

 

======================================

תגובות