עילאי הרסגור הנדין:”את השלטון הזה צריך להפיל ולא לשמר. אצביע נגד מינויו של צביקה צרפתי לראש העירייה”
חבר מועצת העיר, עילאי הרסגור הנדין, יצביע נגד מינויו של צביקה צרפתי לראש עירייה ממונה עד הבחירות:”אם היו מספרים לי לפני שנה, אחרי חשיפת פרשת השחיתות, שהקואליציה של בן חמו תשרוד ללא פרישה של אף אחד מחבריה ושאיש אמונו ויד ימינו יבחר על ידי רוב חברי המועצה כראש עיריית כפר סבא הזמני, אני חייב להודות שלא הייתי מאמין. דבק השלטון הוא כנראה חזק מאוד. טובת העיר נדחקת בסדר העדיפויות.
את השלטון הזה צריך להפיל ולא לשמר. הסיבות הן רבות: חוסר שקיפות, אי מענה לצרכים התכנוניים והתחבורתיים של כפר סבא, חוסר חזון חינוכי, בריחה מכל החלטה בנושא השבת ועוד. את התיקון לא יעשו האנשים ששיתפו פעולה עד הסוף עם השלטון הקודם. דרוש ניקוי אורוות יסודי.
“מאחר ואין רוב לאף מועמד אלטרנטיבי, אצביע נגד מינויו של צביקה צרפתי לראש העירייה. אני מאחל לצביקה שיפתיע אותי לטובה, ישנה את הדרך בה הלך ויוביל את העיר בתבונה עד הבחירות”.
יו”ר האופוזיציה, יובל לוי הוציא הודעה כבר אתמול על תמיכת סיעתו בצרפתי:”העיר כפר סבא עומדת בפני שעה שמחייבת אחדות לנוכח מה שעובר על חיי הציבור ותפקוד העיריה. “אנו חברי המועצה החתומים מטה החלטנו כי לעת הזאת דרושה אחדות ולא פילוג על מנת לאפשר לראש העיר  הזמני למלא את תפקידו עד לבחירות הכלליות באוקטובר 2018, בצורה נאותה ומבלי להיגרר לסחטנות פוליטית.

נמשיך לפעול למען טובת העיר”.

תגובות