הטנדר עם המדליות: כך עם 7 ארגזים שפונו מלשכת בן חמו הסתיימה כהונה של 14 שנה כראש עירייה

לאחר 14 שנה כראש עירייה שזכה לכבוד של ראש ממשלה, כך הסתיימה לה תהילת עולם: טנדר שהגיע ללשכת ראש העירייה, אסף את המדליות והפרסים שהחזיק בן חמו ומספר חפצים אישיים שהיו בלשכה, כל אלה נערמו בארגזים שהועמסו על הטנדר לביתו.

צילום: ביקורת בונה

בן חמו עומד לפני סדרת דיונים ארוכה בבית משפט לאחר כתב אישום שהוגש נגדו בשבוע שעבר. ימים לא פשוטים עוברים עליו, מערכת היחסים עם חברתו איילת גל הסתיימה לאחר 3 שנים נוצצות. חברו ואיש אמונו, מספר 2 שלו, צביקה צרפתי, תפס את מקומו בלשכת ראש העירייה, כראש העירייה הנבחר ע”י מועצת העיר, צרפתי הוא ראש העירייה החדש של כפר סבא שיכהן בתפקיד עד הבחירות.

צרפתי כאמור נבחר אמש, ברוב קולות של חברי המועצה. היחיד שהתנגד היה עילאי הרסגור הנדין. אמיר גבע, ממה שיינפיין ועמירם מילר נמנעו.

אחת התמונות המשמעותיות מערב ההצבעה אמש, שבוודאי עשויה לזעזע את בן חמו אם יצפה בה היא תמונה שהועלתה לפייסבוק בה מחובקים יו”ר האופוזיציה יובל לוי ומי שהיה חברו הקרוב עד לא מזמן, צביקה צרפתי.

איך שגלגל מסתובב לו: מי היה מאמין ששני אלה, שגידפו האחד את השני, איימו, לעגו וזלזלו ואף הגיעו לבית המשפט – יעמדו מחובקים למול המצלמה.

הבוקר, ארז צרפתי מיטלטליו ועבר ללשכת ראש העירייה. אנחנו מכאן שולחים לו בהצלחה !

 

תגובות