אושלינד משיקה את אולפן המוסיקה הראשון בעולם שנמצא במתחם בילוי וקניות

אולפן הקלטות חדש שמושק בימים אלו נחשב לפריצת דרך המשנה את כללי המשחק בעולם המוזיקה, ולא בכדי. הצמד שאמון על הקמת אולפני tan tan music במתחם  הוא לא אחר מאשר לואי להב וארן לביא, שניים מאושיות המוזיקה המוערכות בישראל שעובדים עם השמות הגדולים ביותר בעולם המוזיקה, ואחראיים על להיטים פופולריים ביותר של השנים האחרונות עם מיזם מוזיקלי חדש להנגשת אולפן מקצועי לקהל רחב.

לואי להב וארן לביא, שניים מאושיות המוזיקה בארץ, משיקים אולפן הקלטות חדש וראשון מסוגו בעולם לקהל הרחב . אולפן המציע יתרונות אקוסטיים ברמה בינלאומית בלתי מתפשרת הוביל אותם להטיס ארצה את רוג’ר דרסי – גורו אולפני ההקלטות שאחראי בין היתר  על האקוסטיקה באולפני Abbey Road בו הקליטה להקת הביטלס את אלבומיה האלמותיים.

האולפן נבנה בהשקעה של כ-5 מיליון שח’ ומכיל חמישה חדרי הקלטה מתקדמים שנבנו במיוחד להקלטות חיות של להקות, מה שמאפשר הקלטה של מספר כלים בו זמנית בהופעה חיה, כשכל נגן נמצא בחדר אחר.

האולפן הנושא את השם Tan Tan music בחרו השניים להקים במתחם האושילנד שבכפ”ס, מה שנבע מחזון אישי של הצמד לבנות אולפן הקלטות בסטנדרטים בינלאומיים במרכז חוויתי, נגיש ונוח.

לואי להב (68) הוא מפיק ומעבד  ותיק בזירת המוזיקה העולמית והמקומית. ברזומה המפואר שלו כבר נרשמו עבודות עם אמנים בינלאומיים כמו ברוס ספרינגסטין, לצד מקומיים כמו ריטה, אריק איינשטיין,  וגידי גוב.

ארן לביא (40) אחראי לחלק נכבד מהשירים הבולטים והפופולריים של השנים האחרונות, ועבודותיו מככבות בכל פלייליסט שמכבד את עצמו באופן קבוע.

רבות מעבודותיו זכו  אף זכו להתמודד על תואר “שיר השנה”, ״זמרת השנה״, ״זמר השנה״ ו״פריצת השנה״, ביניהם אמנים פופולריים ומשפיעים כמו אביתר בנאי, דיקלה, אביב גפן, אברהם טל, יובל דיין, דנה אינטרנשיונל, מירי מסיקה, מוקי, דודו טסה, עברי לידר ועוד עשרות שירים ואמנים שמלווים אותנו כחלק בלתי נפרד מפסקול חיינו בישראל.

אולפן המוזיקה החדש הנו חלק מעוגני הבידור המרכזיים של מתחם האושילנד, המציע מלבד חוויית קניות, גם שלל חוויות בידור מתקדמות.

תגובות