מועדון חדש לגמלאי מערכת החינוך בבית רייזל

המועדון החדש, שממוקם בבית רייזל, הושק לאחרונה באירוע חגיגי אליו הגיעו כ- 90 גמלאים, וגמלאיות מהעיר  

עיריית כפר סבא בהובלת בית תרבות ע”ש רייזל הקימה מועדון חדש-“מג”ל שרונים”, עבור גמלאי מערכת החינוך תושבי העיר. במועדון החדש יתקיימו שלל פעילויות בהתאם לצרכיהם של הגמלאים וכן פרויקטים חינוכיים על בסיס התנדבות פעילה בקהילה מתוך רצון להגביר את מודעות הציבור לצרכי המורה ומעמדו בעיר.

המועדון הושק לאחרונה באירוע חגיגי אליו הגיעו כ- 90 גמלאים, במסגרתו התקיימה הרצאה של ערן שחר, ד”ר התלהבות, שהייתה מעוררת התלהבות ורצון לקחת חלק בהתהוות המועדון החדש.  חברי המועדון ישתלבו בהרצאות הקיימות בבית התרבות כמו מועדון יום א’ ובפעילויות נוספות, במשך הזמן תפתחנה סדנאות ייחודיות לחברים וכן הרצאות וטיולים.

חשוב לציין כי מדובר ביוזמה ארצית של ההתאגדות לחינוך מבוגרים, המעוניינת לקדם את נושא הלמידה לאורך כל החיים ופועלת במטרה לפתוח בכל עיר  מועדון  מג”ל (מחנכים, גמלאים, לומדים) מקומי. בכפר סבא התגייסה לנושא קבוצת מורות גמלאיות בראשותה של שרה דוד ובתמיכת בית התרבות ע”ש רייזל.

צביקה צרפתי, ראש העיר, “עיריית כפר סבא פועלת למען כלל תושביה, ומטפחת את אנשי מערכת החינוך בעת עבודתם ולאחר מכן בגמלאות. אני מברך על היוזמה החדשה, ומזמין את תושבי העיר, גמלאי משרד החינוך, להגיע למועדון החדש וליהנות משלל פעילויות ואירועים ייחודיים”.

תמר פארן גת, מנהלת בית התרבות ע”ש רייזל, “אנחנו רואים חשיבות רבה בפתיחת מועדון גמלאים המזמן אליו אנשים נוספים הלוקחים חלק בלמידה ובפעילויות פנאי משמעותיים. זאת כחלק מהתפישה של למידה לאורך החיים, וברעיון הכללי של “עיר לומדת” המאפשרת כמה שיותר מקומות ללמידה והעשרה לתושביה”.

המעוניינים להצטרף מוזמנים להשאיר את פרטיהם במייל:  magalsharonim@gmail.com

 

תגובות