יישר כח לטוראים עדי הווארד‏‏, נעם ברדה וטוראי בר בן יוסף מהוד השרון שסיימו קורס תכנות יוקרתי

בשבוע שעבר הסתיים קורס התכנות היוקרתי בבסמ”ח, בית הספר למקצועות המחשב וההגנה בסייבר. בין מסיימיו, טוראי עדי הווארד‏‏(18), טוראי נעם ברדה (19) וטוראי בר בן יוסף(19) כולם תושבי העיר הוד השרון.

קורס התכניתנים הוא הקורס היוקרתי ביותר בתחום התוכנה בצה”ל ומכשיר את חניכיו לפיתוח מערכות תוכנה. הקורס, המתקיים בבסמ”ח, האקדמיה הצה”לית למקצועות המחשב וההגנה בסייבר, נמשך כ25 שבועות, במהלכם מקבל החניך/ה את הכלים הנחוצים לעבוד בעולם ההיי- טק ופיתוח התוכנה. במהלך הקורס לומדים תכנות בשפות המתקדמות ביותר במערכות ההפעלה השונות והמגוונות. בתום הקורס משובצים החניכים באחד מגופי פיתוח התוכנה של צה”ל, באגף התקשוב וההגנה בסייבר, זרוע היבשה, חיל האוויר, חיל הים או אגף המודיעין, ויקחו חלק בפיתוח מערכות תוכנה מתקדמות לשם שדרוג האפקטיביות של צה”ל בשגרה ובחירום.
עדי הווארד בוגר תיכון “רמון” במגמות כימיה ומחשבים. אחיו הגדול שירת בכיפת ברזל. אמו עלתה מרוסיה ומנהלת IT, ואביו, שהיה מהנדס טנקים, עובד כיום בתקשורת תשתיות. עדי הוא רקדן ברייקדאנס מקצועי, רוקד בסטודיו והיה בהמון תחרויות, כמו battle of the year, שם הגיע למקום ה-6 בארץ.  “תחום המחשבים ממש מעניין אותי, מה גם שאני מאוד אוהב וטוב בזה”. נעם ברדה למדה בתיכון “הדרים” במגמות תאטרון, פיזיקה וספרדית. היא אף לקחה חלק בפרויקט הנשים הטכנולוגי “הדרים”. “הלכתי לפרויקט ‘הדרים’ שם הסבירו לי על הקורס ואכן קיבלתי שיבוץ לפה”. אמה תכניתנית באי סי איי ואביה בחום תקשורת הלוויינים. “ממש כיף פה ומעניין למרות שאינטנסיבי, הקורס שווה את זה ולומדים המון”. גם בר בן יוסף למדה בתיכון “הדרים”, וחברה של נעם עוד מתקופת בית הספר. היא בוגרת מגמות פיזיקה ומחשבים. “באתי עם נעם שאני מכירה מבית הספר” היא מספרת, “את כל השאר הכרתי כאן ונהניתי מאוד”.

תגובות

תגובות