העירייה תעניק הנחה של 5% בארנונה לחיילי מילואים פעילים

בעקבות פנייתו של אמיר קולמן חבר המועצה לראש העיר צביקה צרפתי, תעלה לדיון מועצת העיר, שתתקיים השבוע, את נושא מתן הנחה בארנונה לחיילי מילואים פעילים. התיקון מאפשר לרשויות להחליט על מתן הנחה של עד 5% מסכום הארנונה הכללית שהוטלה באותה שנת הכספים. ההנחה הינה לחיילי מילואים פעילים כהגדרתם בחוק שירות המילואים 2008, המחזיקים בתעודת משרתי מילואים פעילים תקפה מצה”ל.

חשוב לציין כי מדובר בתקנה שהרשויות המקומיות רשאיות להחליט האם לאמץ אותה ובכך להיטיב עם תושביה. מתוך חשיבות הנושא, עיריית כפר סבא, מעלה אותו כבר בישיבת המועצה הקרובה. עוד יצוין כי מנתונים אחרונים של צה”ל שפורסמו בשנת 2013 בנושא דירוג הערים בישראל על פי היקף משרתי המילואים הפעילים, נמצא כי כפר סבא דורגה במקום הרביעי עם 37 משרתי מילואים פעילים על כל אלף תושבים. נוסיף כי, ככל שמועצת העיר תאשר מתן ההנחה, ניתן יהיה להחילה בכפוף לפרסומה ברשומות ע”י משרד הפנים.

צביקה צרפתי, ראש העיר, “ההנחה בארנונה שתיטיב עם אחוז גבוה מאוכלוסיית העיר, ולכן מעלה אותו לדיון במועצת העיר. ראוי לציין כי אנו מעודדים גיוס משמעותי לצה”ל, ומתגאים באחוזים גבוהים בגיוס. כולי תקווה כי מועצת העיר תצביע בעד החלת התיקון החדש. אני מודה לאמיר קולמן ולאורן כהן חברי המועצה על תשומת הלב והאכפתיות בכל הקשור לגיוס לצה”ל והמילואימניקים”.

רו”ח גלית שניידר מימרן, מנהלת אגף הכנסות, “התיקון החדש יאפשר לנו להמשיך ולקדם את השירות שאנו מעניקים לתושבי העיר ולהביא לידי ביטוי את הערכתנו כלפי תושבים התורמים לעיר ולמדינה”.

 

 

תגובות