מירית שקד-ברק: “אנו נהיה הפתעת הבחירות. יחד נאוורר את שורות ההנהגה ונביא את השינוי שהציבור כל כך צמא לו”

עשרות פעילי תנועת התפוזים, בראשות מירית שקד-ברק השתתפו בהרמת כוס מיץ תפוזים לחג הפסח.
הארוע התקיים בגינה תחת עצי הדר מלאי פריחה אביבית. המועמדת לראשות העיר, מירית שקד- ברק אמרה: “אנחנו בתקופה נהדרת של פריחת ההדרים ובאוקטובר נקטוף את הפרי. אנחנו נהיה הפתעת הבחירות. יחד נאוורר את שורות הנהגה ונביא את השינוי לעיר, שהציבור כל כך צמא לו”

בארוע נחשף חזון התנועה ואסטרטגיית הקמפיין. שקד-ברק הציגה את חזון תנועת התפוזים:
“ניקיון כפיים ושקיפות- שתי קדנציות, 10 שנים בלבד, הם די והותר זמן בכדי להוציא לפועל תכניות ארוכות טווח ולא לקפוא על השמרים. כמו-כן, יומני ראשת העיר וסגניה הכוללים את הפגישות והפעילויות הציבוריות בהם ישתתפו יהיו גלויים לציבור.

שיתוף ציבור- נפתח את פעילות העירייה למעורבות של תושבים תוך העברת ישיבות מועצת העיר למיקום המאפשר נוכחות רחבה של תושבים. נקדם הטמעת תהליכי שיתוף ציבור כחלק בלתי נפרד מפעילות המחלקות והאגפים השונים בעירייה.

חינוך- נחזיר את מערכת החינוך בכפר סבא למקומה הראוי בארץ ובעולם, נחזק את החינוך הממלכתי-ציבורי ונעודד הקמת בתי ספר המובילים שיטות חינוך מגוונות ומתקדמות.

עיר ירוקה- נשקם את תדמיתה של העיר כעיר ירוקה. לא נאפשר את כניסתם של מפעלי תעשייה מזהמים לעיר, ולא נאפשר את הקמתם של תחנות כוח או כל גורם מזהם בגבולות העיר.

תכנון ובנייה- ניישם מדיניות של בינוי שפוי תוך שיתוף הציבור. הובלת המאבק נגד תכנית המתאר של כפר סבא 2035, כאשר המטרה הינה לעצור את התכנית הנוכחית ולהביא לתיקונה ונפעל לקדם פרויקטים של התחדשות ברחבי העיר ובעיקר בשכונות הוותיקות. כל זאת תוך פתיחת וועדת תכנון ובנייה להשתתפות הציבור.

הייטק ועסקים קטנים בעיר- נפעל למשיכת חברות הייטק ומשרדים לאזורי התעשייה אך גם נתמוך בהקמת תשתיות לפיתוח עסקי עבור עסקים קטנים. נבצע מיתוג מחדש של רחוב וייצמן- ערים – כמתחם אחד שוקק פעילות וחיים, יש להחזיר את מרכז העיר למרכז!

תוכנית אב לגימלאים- הגימלאים הם בוני המדינה ואוכלוסיה עם אחוזי המעורבות וההתנדבות הגבוהים בעיר ויש להתייחס אליהם בחשיבות ובכבוד הנדרש, אשר יתבטא בין היתר בהקצאת תקציבים לנגישות, לחיי תרבות, שילוב בתעסוקה ובכל מרקם הפעילויות בעיר”.

נגה דביר, יו”ר משמר המועצה וממייסדות תנועת התפוזים חשפה את אסטרטגיית קמפיין הבחירות לראשות העיר של התנועה: ” המטרה – להגיע ליום הבחירות עם מספר גדול של בוחרים, בכדי לממש את המטרה אנחנו צריכים להשקיע את כל המשאבים שלנו בחשיפה לציבור וזאת יבוצע בשני אופנים: 1)אינטראקציה אישית באמצעות חוגי בית, הגעה לאירועים ציבוריים ופניות טלפוניות – בהיבט הזה מירית היא כוח עצום שכובש את האנשים גם מבחינה אישית וגם מבחינה עניינית עם האג’נדות שהיא מציגה. 2) טכנולוגיות ורשתות חברתיות: קבוצת וואטסאפ, אתר אינטרנט ופייסבוק, אשר באמצעותם אנחנו מעבירים את המסרים שלנו, שומרים על קשר עם התושבים ויוצרים ענין ושיח ציבורי. הקמפיין שלנו יהיה קל וזול לביצוע ולכן יתבסס על יצירתיות, מקוריות, התנדבות ותרומות . החולצות, השלטים והפליירים נרכשים ע”י הפעילים והתושבים עצמם. התרומות לקמפיין מייצגות את מחוייבות התושבים לתנועה ובחזרה התנועה ומירית מתחייבים לפעול לטובת התושבים. אנו קוראים לכם להצטרף ולתרום”.

 

 

תגובות